Vognposer og barnevogn

GlederSegTilSeptember<3

Andre møte med forumet
Jeg spør sikkert veldig dumt nå, men jeg er gravid for første gang og lurer på det med vognposer og hvordan de skal "legges" inn i vognen. Legger man vognposen opp i bagdelen/hardbagen eller tar man ut bagdelen for så å legge vognposen opp i vognen. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare meg, men håper noen forstår hva jeg mener :happy118

:anyone
 
Hei. Denne var posta feil på ofte stilte spørsmål, så eg flytta den til Barneutstyr og Mammautstyr for deg :)
 
Jeg har vognposen i bagen. Har fungert fint, Mn posen er litt lengre enn bagen så hodedelen har jeg bretta litt oppover i kanten på bagen så lillegutt har hatt det godt og lunt ☺
Legger den rett i sportsdelen når han vokser ut av bagen.
 
Jeg har vognposen i bagen. Har fungert fint, Mn posen er litt lengre enn bagen så hodedelen har jeg bretta litt oppover i kanten på bagen så lillegutt har hatt det godt og lunt ☺
Legger den rett i sportsdelen når han vokser ut av bagen.
Takk for svar! Jeg tenkte meg at det var det noen gjør. Er bare nervøs for at vognposen blir for stor til vognen ettersom vognposen jeg har er 26år gammel og kan være i annen størrelse enn de som finnes nå(bare tipper). Får håpe at det ikke blir for klumpete og rart i vognen og at barnet ikke drukner i vognposen :)
 
Takk for svar! Jeg tenkte meg at det var det noen gjør. Er bare nervøs for at vognposen blir for stor til vognen ettersom vognposen jeg har er 26år gammel og kan være i annen størrelse enn de som finnes nå(bare tipper). Får håpe at det ikke blir for klumpete og rart i vognen og at barnet ikke drukner i vognposen :)

Jeg har også en gammel og stor lammeskinnsvognpose, men har lagt den litt oppover i bagen slik at den på en måte pakker litt rundt lille og den blir veldig lun og god :)
 
Back
Topp