vognposene....

Cizza03

Forumet er livet
henger dere dem opp??? lurer på om jeg skal sy på lappene mine midt på sånn at de kan henges opp etter de...noen som har prøvd det og vet om det funker???

ORIGINAL: alruto

Jeg henger ikke opp mine poser...Og jef tror ikke jeg ville hengt posen opp med merkene heller..tror det kommer til å rakne.Det du kan prøve på er å klippe opp en passe lengde med anorakksnor(eller hva det heter) og sy den på innenifra..Forstod du hva jeg mente?[X(][:D]Det blir mer slitesterkt!

eeeehh....ikke helt...hehe...syr jo snorene jeg knyter igjen med imellom stoffene, og det holder ikke i lengden...de henger de opp i barnehagen til småen, men jeg kan jo bare fixe på mine når det trengs...blir verre med de jeg selger...[;)]
er usikker på om jeg skal ha de inni, utenpå foran eller bak...lappene altså...hmm..

hehe...har bestemt meg for å sy merkene nederst på fleece stoffet der jeg syr glidelås , så blir merket inni posen...er ikke sikkert at alle synes det er like fint å ha det utenpå [;)]

tenkte å sy på merket nederst på posen etter at den er lagt sammen som den skal være viss du skjønner...nede i enden..[;)]
tror jeg dropper dette, så får de droppe å henge den opp...hehe[;)]

Back
Topp