Vognposen - Hvor lenge brukes den?

H&H

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
I dag var det varmt og godt i sola :) Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for når jeg skal slutte med dunposen for sesongen. Jeg har en mountain buggy urban jungle hvis noen lurer. Når slutter/slutta dere med dunposen om dere hadde det og hva har dere bytta til?
 
Bruker den fremdeles her.. Kler bare litt mindre på han nå enn før. Men nå har han fått det for seg at han nesten bare skal sitte oppreist i vogna, så da dekker jo ikke posen hele overkroppen hans uansett :p
Har en easygrow lite pose å bytte til etterpå :)
 
Bruker fortsatt lammeskinnsposen. Er alt mellom 5-15 grader her, kler han bare mindre og åpner eventuelt posen litt om det er veldig varmt. Han står alltid i skyggen :) kommer til å bytte ut når det konstant er varmere enn 10 grader. Han er bare så veldig glad i å sove trangt og godt med posen ;)
 
Her blir det altfor varmt med pose ihvertfall, så jeg har lagt lammeskinn i bunn på bagen bare også har jeg et tykt ullpledd over henne. Har da på en tynn ulldress også.

Vi har lammeskinnspose, og har nesten ikke kunne brukt den fordi hun er så varm av seg.

Ca. 10-15 grader her nå
 
Her bruker jeg varm pose og lammeskinn :p men det er ikke dun... Like tykk som en fiberdyne

I Mountain buggyen har jeg buggysnuggle, den er super for jeg har bare ekstra pledd i når det er veldig kaldt.
 
Jeg har skinn som han ligger/sitter på og så har han dyne og evt et teppe over. Da har han body, strømpebukse, strikka genser og tykke sokker på. Om jeg skulle brukt posen måtte jeg vel latt han sitti i bleia bare :p
 
Måtte droppe vognpose, vår lammeskinnspose har ikke uttag for 5 pungt sele :eek: så nå som hun er så aktiv tør jeg ikke ha den posen i vogna.

Vi har derimot ett lite lammeskinn som vi brukte i baggen. Har den i istede så sitter hun med flece dress og evnt teppe over seg. Er det kjølig har vi ull under dressen.
 
Han er så varm av seg at vi måtte bytte til vårpose da det ble plussgrader. I dunposen svettet han bare.
 
Slutta kanskje for en mnd siden. Her holder det lenge med lammeskinn under og dyne. Og kler på ho ettersom hvordan været er :)
 
Her har vi brukt vårposen noen uker nå. Her er det alt fra 8-17 grader nå. Hadde perioder med mindre grader men da byttet vi til dunpose igjen. Hun ligger da i bukse sokker body og en tynn strikke genser og lue. Kjenner jo så klart an været men hun er aldri for kald værtfall:)
 
Bruker buggysnuggle her :)
 
Back
Topp