Vognposehjelp

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Venter en liten en i februar. Lillemor kom i april 2013, da kom varmen med en gang, så trengte ikke.. Så har liksom tenkt jeg ikke trenger å heller, men jeg gjør jo det, februar er jo midt på vinteren :-P

Hvem vognpose anbefaler dere..? Jeg har en Emmaljunga City Cross fra 2012 =)

Gjerne med bilder, eller linker og om dere har :D

Vi har Troller Artic. Og har forresten samme vogn som deg også, så den får fint plass.
http://www.rudo.no/nettbutikk/vinterposer/troller-artic-vinterpose?vmcchk=1

Er veldig fornøyd med den. Den er i ull både i overdel og underdel, noe selgeren jeg snakket med poengterte var bra i forhold til dun, siden dun kan "synke sammen" over tid og miste isolasjonsevne.
Den er dødsvarm, men man kan ta opp glidelåsen på begge sider for å lufte om barnet er for varmt.

Arvet også en voksi klassic (eller hva den nå heter). Sånn snørepose. Den føler jeg at det siver inn kald luft gjennom, så følte meg aldri sikker på den posen. Har den som ekstrapose enda da, når den andre må vaskes.

Hvis du har mulighet til det, så hadde det gått an å dra å se på posene i butikken. Jeg hadde egentlig ikke vurdert Troller Artic-posen engang, men bestemt meg for en annen. Men da jeg fikk kjenne på stoffet, se designet "live" osv så ombestemte jeg meg fort.

Vi har Troller Artic. Og har forresten samme vogn som deg også, så den får fint plass.
http://www.rudo.no/nettbutikk/vinterposer/troller-artic-vinterpose?vmcchk=1

Er veldig fornøyd med den. Den er i ull både i overdel og underdel, noe selgeren jeg snakket med poengterte var bra i forhold til dun, siden dun kan "synke sammen" over tid og miste isolasjonsevne.
Den er dødsvarm, men man kan ta opp glidelåsen på begge sider for å lufte om barnet er for varmt.

Arvet også en voksi klassic (eller hva den nå heter). Sånn snørepose. Den føler jeg at det siver inn kald luft gjennom, så følte meg aldri sikker på den posen. Har den som ekstrapose enda da, når den andre må vaskes.

Hvis du har mulighet til det, så hadde det gått an å dra å se på posene i butikken. Jeg hadde egentlig ikke vurdert Troller Artic-posen engang, men bestemt meg for en annen. Men da jeg fikk kjenne på stoffet, se designet "live" osv så ombestemte jeg meg fort.
Ull er gull! Jeg lar hverken små eller store her i hus ha dun, da jeg reagerte alvorlig på dun som liten, og jentungen viser samme tegn som meg. Så vi holder oss til ull =)

Voksi arvet vi til lillemor og, var ikke fornøyd med den desverre, så styrer nok unna voksipose denne gangen.

Hadde risarosa. Den var fin liggende uten om at lille ble utrolig kald på føttene og når man satt den opp ble den bare klumpete da man ikke kan lage hull til seler og den sklir :/ nå har vi fått tak i voksi urban :)

Synes liksom ikke voksi Urban var no fin jeg.. Er jeg rar..? Har lyst på en vognpose som er pen OG funskjonell :-P Hehhe.. Den EasyGrow Grandma ser NYDELIG ut!! Noen som har hatt den og vet hvordan den er ift varme og slikt, ved beina, når man går over til ''stor'' vogn osv..?

Vi har lammeskinnpose fra Nordlys :) Veldig fornøyd med den vinterstid. Vår/høstpose har vi arvet, den er kjempegod. Aner ikke hvilket merke det er :p Mini tenker jeg skal bruke en voksi classic :)

Synes liksom ikke voksi Urban var no fin jeg.. Er jeg rar..? Har lyst på en vognpose som er pen OG funskjonell :p Hehhe.. Den EasyGrow Grandma ser NYDELIG ut!! Noen som har hatt den og vet hvordan den er ift varme og slikt, ved beina, når man går over til ''stor'' vogn osv..?
Kanskje ikke den peneste, men ett pent teppe over har jeg alltid.

Veldig fornøyd med Voksi Urban :) med forlengerdel så den kan brukes lenge.

Synes liksom ikke voksi Urban var no fin jeg.. Er jeg rar..? Har lyst på en vognpose som er pen OG funskjonell :p Hehhe.. Den EasyGrow Grandma ser NYDELIG ut!! Noen som har hatt den og vet hvordan den er ift varme og slikt, ved beina, når man går over til ''stor'' vogn osv..?
Den har vel ikke forlengerdel? Men ja, veldig fin!!

Back
Topp