Vognpose?

Cameleon

Gift med forumet
noen som vet hvilken vognpose de skal ha? Eventuelt vil dele gode eller dårlige erfaringer?[:D]

Jeg leter rundt, men vi kan hverken ha lammeskinnspose eller dunpose.. Og dette gjør at jeg står litt fast.. [8D]
Nå er det jo greit, babyene kommer i mars, så vi får jo ikke vinteren, men kunne jo tenkt meg en kose med litt varme i uansett..

Skal sy en pose etterhvert selv, men tenkte å ha en som er kjøpt også! [:D]

Jeg lurer litt på denne jeg...
Kaiser Iglu Thermo Fleece

• Vannavvisende ytterstoff
• Kan snurpes rundt hodet
• Hull til 5-pkt. sele
• Åpning nede til skitne sko, bunnen er avtagbar
• Reflekser
• Antiskli
• Klaff utenpå glidelåsen beskytter mot vind

Posens mål:
lengde 105 cm
bredde 48 cm

Posen er foret med fleece

Den var fin. Hvor fåes den kjøpt og hva koster den?

Ja, den var fin. Hvis det blir en jente denne gangen spørs det om ikke jeg må ha noe rosa oppi vogna[8D]

ORIGINAL: *Mina min*

Den så fin ut[:D] 

Men hvordan er det med fleece innerst?? Føler det har så lett for å bli klamt da[8|]

Jaa, det var dette jeg begynte å tenke på.. for når jeg syr, har jeg aldri fleece innerst, nettopp av tanke på dette.. Hmm!
Noen som har poser med fleece i? Erfaringer?? [:D]

Husker ikke hva min heter... [8D] Er noe fleece-aktig inni, og IKKE dun. Kjøpte den på Sørbø, kosta laaaangt over 1000kr - hvis det ikke var over 2 da...  Mor betalte.. [8D] Snøring rundt åpningen, samt flere "hakk" i ryggen og slik som kan sprettes opp for å passe til seler.

ORIGINAL: Grete71

Husker ikke hva min heter... [8D] Er noe fleece-aktig inni, og IKKE dun. Kjøpte den på Sørbø, kosta laaaangt over 1000kr - hvis det ikke var over 2 da...  Mor betalte.. [8D] Snøring rundt åpningen, samt flere "hakk" i ryggen og slik som kan sprettes opp for å passe til seler.

Og da kommer spørsmålet, er du fornøyd med fleece-greiene inni?
Har googlet det nå, og virker som de fleste er fornøyd med posen, og med tilsvarende poser med fleece.

Synes denne posen jeg linket til lenger oppe var genial for oss jeg.. uten dun og lammeskinn! Og, en utrooolig gunstig pris!

Ja, merka ikke noe til at fleecen var upraktisk egentlig. Gjorde nok heller til at posen var litt "lunere" vil jeg tro.

Neida, du må ikke bruke den som hører til vognen! Du kan finne en annen pose, av et annet merke om så, og heller kjøpe den. [:)]

Er ikke de posene som følger kombivognene noe bra da?

ORIGINAL: Cameleon

• Hull til 5-pkt. sele
• Reflekser
• Antiskli

Posens mål:
lengde 105 cm
bredde 48 cm

den ene posen vår ser akkurat som denne, bare den er foret med  korthåret ull. Har vært ssuperfornøyd med den posen! KJøpte den på babyproffsen i sverige. Å så har vi en odenwalder dunpose lammy xl heter den, med uttagbart lammeskinn i ryggen. Veldig kjekk pose det og[:)]. Å så har jeg en del poser jeg har sydd selv[;)]

ORIGINAL: happymum83

vi har lammeskinn og dun og er superfornøyd,men det kunne du jo ikke ha[:D]
har jobet i bhg i  mange år og har vært borti maaange poser..jeg hater voksi(den med så mye knyting),føler at ungen blir most inni en tvangstrøye og den knytinga er jo bare et virr varr[:D]
har hørt mye positivt om voksi urban og ticket to heaven.

Haha, JA! Kunne ikke vært mer enig! jeg bestemte meg for å IKKE ha voksi, etter å ha jobbet i barnehage.. Det er ikke noe for meg!

ORIGINAL: happymum83

ORIGINAL: Cameleon

• Hull til 5-pkt. sele
• Reflekser
• Antiskli

Posens mål:
lengde 105 cm
bredde 48 cm

denne har vi og er kjempe fornøyd.
han er alltid god og varm og mye smarte finesser på den[:)]

Hurra! Nå ble jeg glad!! Da blir det nok denne posen på lille baby også! Takk!

Back
Topp