vognpose

tretroll

Forumet er livet
VIP
noen som har en god vognpose å anbefale? som ikke er "voksi-dyr"??? Holder på å sy, men orker ikke gjøre den ferdig akkurat nå, har det rimelig travelt. Vet det  var en pose til ca 800kr som kom VELDIG bra ut i "gravid" sin test i fjor vinter....men finner ikke det bladet....noen som vet?? Vil ha en som kan VASKES, ikke bare renses slik som voksi, som er varm men ikke sykelig dyr. Tips???

han må ha til barnehagen - tenkte det var en fin julegave til lillegutt som ikke ønsker seg noe[:D]

Vi har brio vinterpose og er veldig fornøyd med den! :)

pris??? sånn ca om du husker[:D] og kan den vaskes i maskin?

thermo 105. hva synes dere om denne?? finnes i ulike farger, da. Thermopose som er vind og vannavstøtende (koster 500 hos go'ing på hjem og fritidsmessa i helga....) Står at det er en perfekt pose for barn som sover i vogn i bhg, frem til 4 års alder....)

Jeg har en som heter TICKET som jeg kjøpte på en brio butikk for 899,- det er sån thermopose, ligner den som du har bilde av. Veldig varm og god. Og den kan vaskes i maskin, og anbefales i tørketrommel etterpå.

ORIGINAL: lene78

jeg anbefaler på det sterkeste sovepose!!!

ar selv den til fjellpuken . kan brukes til de er 120 cm.

Veødig fornøyd med det i bg jeg har jobba i

ikke dumt....men hvordan fester du selen da? 

ORIGINAL: Nates Mamma

ORIGINAL: lene78

jeg anbefaler på det sterkeste sovepose!!!

ar selv den til fjellpuken . kan brukes til de er 120 cm.

Veødig fornøyd med det i bg jeg har jobba i

ikke dumt....men hvordan fester du selen da? 

Kanskje bare splitte opp og sy litt rundt... eller bruke løse seler som festes på vogna?

er det plass til skinn i den turkise?

og hvor får man kjøpt den?

ORIGINAL: Mayen82

er det plass til skinn i den turkise?

og hvor får man kjøpt den?

www.going.no :-)

tenker det er plass til et smalt skinn??? den er 50cm bred tror jeg......har ikke sett den i virkeligheten...

Back
Topp