Vognpose

Leppo

Betatt av forumet
Her henger jeg sikkert litt bakpå. Men i denne jungelen av poser og det som måtte være; HVA er bra? Hva kjøper jeg?
 
Vi er veldig fornøyde med easygrow. Lite til høst/vår, og hood heter den vi har brukt på vinteren.
 
Noe som puster og har forlengerdel :) Feks Easygrow.
 
Har voksi bilstolpose og vognpose med forlengerdel fra før til første barnet og veldig fornøyd med det:happy:
 
Har kjøpt easygrow nature denne gangen. Har også en gammel voksi classic fra sist som jeg var veldig fornøyd med :)
 
Babybanden og babycare (og kanskje mimmis?) har tilbud nå forresten.
 
Vi har easygrow exclusive vinterpose, og voksi vår/høstpose. Bruker voksiposen i vogna nå, men pakker han inn i strikketeppe inni posen på de sureste dagene (Vestlandet), nå har vi mye regn her. Finner frem vinterposen når set blir kaldere☺️
 
Har easygrow lite til vår/høst og easygrow nature til vinteren. Her vi bor blir det veldig kaldt
 
Vo har en easygrow vårpose og er veldig fornøyd, en refleks dun/ull Vinterpose som er veldig god og en lammeskinnspose som også er veldig god. Sistnevnte er uten sele og passer best for de minste
 
Jeg har også kjøpt easygrow nature til når det blir litt kaldere, og en voksi light til høst/vår. Har i tillegg kjøpt easygrow wool bilstolpose og nattpose.

Fikk alt på tilbud på Babycare forrige uke, synes jeg så noen andre som hadde gode tilbud på poser nå også (kanskje jollyroom)
 
Har easygrow exlusive og easygrow lite bilstolpose. Veldig fornøyd
 
Back
Topp