Vognpose

Nikita82

Blir kjent med forumet
Hvilken vognpose tenker dere velge ? Jeg er veldig fornøyd med voksi jeg hadde til førstemann , så heller mot voksi city / urban. Meeen... så er det disse nydelige fine fra bla risarosa da :shy: De er jo ikke sånn sett så praktiske eller varige som voksi , men til baby tiden i liggedelen er de jo veldig fine :rolleyes:
Ser litt på Finn og kan jo få brukte til god pris , så kanskje det blir to :p
 
Har sett på voksi urban selv, men er litt usikker selv. Har også sett på en lammeskinnspose i tillegg, men disse er veldig dyre om man ønsker god kvalitet:pompus: Pluss at de er ofte veldig åpne i halsen og tunge på vekt.
 
Har en voksi original, kjøpt brukt og brukt som barnehagepose. Den har vinterdyne og sommerdyne som man bytter ut. Hjemme har jeg easygrow nature vinterpose og easygrow lite vårpose. Lammeskinn til begge vognene som brukes året rundt.
 
Vi har easygrow, tror vintervarianten heter nordic? - de skryter veldig av den i barnehagen. Lite til vår/høst, også har vi en bilstolpose i vintervariant som jeg kommer til å bruke i bagen i vinter tror jeg. Litt tilfeldig at det ble så mye easygrow, har to av hver pose, men vi er veldig fornøyde.
 
Har voksi city, reflex lun og reven fra the buppabrand :hilarious: brukte voksi city i bhg. Gull verdt og satt som et skudd i city elite.. Tenker å bruke the buppabrand i bagdel og kanskje første året så gå over til reflex lun eller voksi city etterpå :happy::happy:
 
Har kjøpt voksi city til den lille i magen, det var 30% på vinterposene hos barnashus i butikk. Så da slo jeg til mtp at det helt sikkert ikke blir noe salg på dem til høsten. Litt usikker på hvilket merke vi skal kjøpe til bilstol, om vi bare skal gå for voksi eller noe annet.
 
Vi kjøpte Easygrow. Den vi hadde fra storesøster i fjor ble ødelagt i vaskemaskinen. Kjøpte på babybanden da det var januarsalg
 
Vi har to voksi urban, en til vogna hjemme og en til barnehagen. Har også voksi move bilstolpose som jeg kommer til å bruke både i bilstolen og i vogna de første månedene:)
 
Har en Voksi Urban som storebror bruker i vogna i barnehagen, og EasyGrow vinterpose som vi bruker hjemme i vogna. Har også en Voksi vårpose som tas i bruk når været blir litt varmere enn det er nå :confused::)
 
Vi hadde voksi urban i vogn og voksi move til bilstol men måtte selge dem da de var så åpen rundt hodet at mini var iiiskald. Har vært superfornøyd med easygrow sine poser, aldri vært kald og de er gode rundt hode
 
Reflex lun vognpose fra barnas hus, noen som har erfaring med den? Kan den brukes på vinter?
 
Jeg hadde risarosa til forrige, klarte ikke dy meg siden de er så fine :Heartred:) Har aldri tenkt noe over at de er upraktiske? Hvordan da tenkte du? Jeg kjøpte den typen hvor det er laget til hull for selene, og regner det har jeg uansett regntrekk over vognen.
 
Jeg har ønsket meg easygrow. Noen som har easygrow og vet om den passer greit i Emmaljunga nxt90 bagen?
 
Har hatt voksi city tidligere, kjempefornøyd med den. Har nå kjøpt voksi Explorer.
Tenker å prøve easygrow elite + til vår/sommer/høstpose :happy:
 
Reflex lun vognpose fra barnas hus, noen som har erfaring med den? Kan den brukes på vinter?

Det er vinterpose ja, ull i ryggen og dun rundt. Følger også med forlenger del, så den kan brukes til hvert fall 3 år :) og den kan strammes rundt hodet, så blir godt og varmt der.
Tenker jeg skal kjøpe den.
 
Det er vinterpose ja, ull i ryggen og dun rundt. Følger også med forlenger del, så den kan brukes til hvert fall 3 år :) og den kan strammes rundt hodet, så blir godt og varmt der.
Tenker jeg skal kjøpe den.
Ja det ble en sånn her:)
 
Back
Topp