Vognpose

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Noen som har tenkt på dette? Mine kommer nok til å bli født i April,og ser derfor for meg at det kan være lurt med vognposer første tiden.. hsr kikket på easygrow nord. Om jeg ikke husker helt feil har denne ull i bunnen,og dyn oppå. Tenker den varmer godt,og ser fin ut. Er også med ekstra forlengerdel til de blir større.

Spørsmålet er om posene for plass i vogna, tenker å ha tfk twin vogn..men vi får prøve å se :)
 
Jeg har Easygrow nord og kan anbefale den som vognpose, men vet ikke hvordan den er i de forskjellige vognene. Passer perfekt i Bugaboo Fox i alle fall :) Det går an å ta ut dynen og legge inn sommerulldyne som skal egne seg bedre på høst/vår. Har ikke byttet dyne selv, men bruker da heller Easygrow lite med et ekstra ullpledd inni på tidlig høst/vår.
 
  • Liker
Reactions: Pio
Noen som har tenkt på dette? Mine kommer nok til å bli født i April,og ser derfor for meg at det kan være lurt med vognposer første tiden.. hsr kikket på easygrow nord. Om jeg ikke husker helt feil har denne ull i bunnen,og dyn oppå. Tenker den varmer godt,og ser fin ut. Er også med ekstra forlengerdel til de blir større.

Spørsmålet er om posene for plass i vogna, tenker å ha tfk twin vogn..men vi får prøve å se :)

Vi har voksi active, brukt i en bugaboo. Elsket den. Tåler vind og vann og godt fleecefor inni og dun. Også ullfor i bunn av den. Vår jente bruker den enda, er 3,5 år. Har brukt den på telttur også:happy:
 
Har easygrow nature(den som kom før nord) og easygrow lite høst/vår. Veldig glad i easygrow! :happy:
 
Back
Topp