Vognpose

Silda82

Elsker forumet
Mailykke 2018
Erfaringer?
Ser babybanden kjører tilbud på Easygrow grandma, den ser veldig fin ut og ikke så voldsom som mange andre poser.
Men noen som vet om den tåler litt kulde?
Erfaringer?
 
Erfaringer?
Ser babybanden kjører tilbud på Easygrow grandma, den ser veldig fin ut og ikke så voldsom som mange andre poser.
Men noen som vet om den tåler litt kulde?
Erfaringer?
Er jo dundyne inni så den tåler nok kulde
Den er så fin den posen
 
Vi har Voksi City og er veldig fornøyd med den. Nå har vi stor vogn, da (Emmaljunga), den hadde nok blitt for lang i mindre vogner for det går akkurat. Den er veldig varm og god.
 
Vi hadde voksi city fra eldste, men gud som keg hadde lyst på grabdma nå. Den er jo knallfin!!
 
Voksi Urban er av de varmeste, og Voksi Classic også.
Det fine med classic er at du kan vaske trekket i vaskemaskinen. De fleste andre poser må renses på renseri.
At posen er "fin" er gjerne noen man bryr seg om før babyen skal oppi der, eller frem til posen blir gulpet/bæsjet ned. :p
Kjøp en varm og stor pose, så slipper du kjøpe en ny etter kort tid. (Babyen vokser fort! ;) )
 
Vi har Voksi City og er veldig fornøyd med den. Nå har vi stor vogn, da (Emmaljunga), den hadde nok blitt for lang i mindre vogner for det går akkurat. Den er veldig varm og god.

Vi har også denne og vært fornøyd når småsøsknene hadde denne for noen år siden :)
 
Har easygrow nature og vært super fornøyd med den. Ikke den mest estetisk vakre posen, men den sørger for varme barn + forlenger del som gjør at barna kan ha posen helt til det er slutt på vogn,
 
Voksi Urban er av de varmeste, og Voksi Classic også.
Det fine med classic er at du kan vaske trekket i vaskemaskinen. De fleste andre poser må renses på renseri.
At posen er "fin" er gjerne noen man bryr seg om før babyen skal oppi der, eller frem til posen blir gulpet/bæsjet ned. :p
Kjøp en varm og stor pose, så slipper du kjøpe en ny etter kort tid. (Babyen vokser fort! ;) )
Kan ikke urban det? Voksi city kan også vaskes i maskin. Etterfulgt av tørketrommel med baller. Har gjort det med begge mine et par ganger.
 
Kan ikke urban det? Voksi city kan også vaskes i maskin. Etterfulgt av tørketrommel med baller. Har gjort det med begge mine et par ganger.

Det står at den kan det, men vi, og flere med oss har fått posene ødelagt på den måten. :/
Surt å måtte bruke penger på ny pose, når det står at den skal kunne vaskes. -_-
 
Våres er vasket flere ganger i maskin, aldri skjedd noe med den. Like fin.
Sittedelen på ullprogram, tørker flatt. Overdelen på 30grader, tørkes i trommel. Vår er 3 år gammel og er vasket 4-5 ganger. Gulpebaby, så ble et par ekstra vask første året :p nå vaskes den når den legges bort for sesongen.
 
Vi hadde voksi city fra eldste, men gud som keg hadde lyst på grabdma nå. Den er jo knallfin!!

Ja synes ikke så mange av de andre er fine, vet jo at voksi kommer bra ut på tester osv, men hadde vært topp om grandma var fin, praktisk og varm :)
 
Syns Grandma er kjempesøt, men ser litt åpen ut oppe? Vi har hatt en Odenwalder som ble for lang for vogna vår, så har gitt den videre. Hadde også Bugaboo sin vår/vinterpose (Bugaboo Cameleon) og var fornøyd med den, men syns ikke den var varm nok selv med vintertrekk i dun. Så nå skal vi ha en fra islandske fra 66North, vet at den passer i vogna da broren min har den, og de er veldig fornøyd.
 
Syns Grandma er kjempesøt, men ser litt åpen ut oppe? Vi har hatt en Odenwalder som ble for lang for vogna vår, så har gitt den videre. Hadde også Bugaboo sin vår/vinterpose (Bugaboo Cameleon) og var fornøyd med den, men syns ikke den var varm nok selv med vintertrekk i dun. Så nå skal vi ha en fra islandske fra 66North, vet at den passer i vogna da broren min har den, og de er veldig fornøyd.

Den skal jeg sjekke ut :)
 
Har som sagt easygrow nature, vasket flere ganger i maskin på lav sentrifugering uten problemer
 
Vi har flere. Voksi Classic, kjøpt til mitt første barn, som blir 16 i år. Den liker jeg veldig godt, men til litt mindre barn (tar stor plass i vogna). Dunpose fra Reflex, Lun tror jeg den heter, veldig god denne også.

Ønsker meg Easygrow Exclusive, bare fordi den er så fin.
 
Back
Topp