Vognpose

Lillehvitveis

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Hvilken vognpose skal dere bruke til deres små i vinter? Jeg har en gutt som blir 1 år i januar, og bruker sittedelen på vogna.
 
Jeg har arva en voksi classic pose. Brukte den til storebror i sportsvogna og nå skal lillebror bruke den fra starten av i bagen. Veldig fint med fleksibel knyting som kan tilpasses posisjon og størrelse. Men det er litt styr å knyte opp og igjen når man går ut og inn. Enklere med de posene som har glidelås. Voksi classic puster og det er topp. Men den er ikke vanntett så vi kjøpte et snøtrekk til det i sportsvogna.
 
Kjøpte en Voksi Urban brukt på Finn.no :) Blir nok å bruke den når bøllefrøet et stort nok. Har ogs å en Voksi Move, som brukes i første omgang :)
 
Har kjøpt voksi urban. Ikke prøvd den enda, men har hørt mye bra om den :)
 
Voksi urban :)
 
Voksi active. Vind- og vanntett og med forlengerdel så den passer opp til ca 3 år:happy:
 
Troller iglo 0-6 år
(lik Voksi urban-bare billigere, kjøpt på Barnevognhuset Rudo)
Skal brukes til barn nr.3 nå.
 
Vi har voksi urban i bhg og voksi classic hjemme :)
 
Voksi Move i starten, Easygrow lite bilpose i sommer og så Voksi Urban etterhvert når det blir kaldere
 
Vi har brukt Voksi urban en god stund allerede. :)
 
Er man nødt til å ha vognpose? Vi har arvet en stor saueskinn som vi kan feste i sportsdelen, men må kanskje se etter noe som kan lukkes :)
 
Voksi city er min favoritt :)
 
Voksi active siden han vokste ut av lammeskinnsposen han hadde i fjor vinter...
 
Mageboeren skal bruke min vognpose som jeg brukte da jeg var liten; merket står ikke på men er ekte saueskinnspels:happy: Når han blir større så har jeg en annen vognpose med fleece som er mye lengre :happy:
 
Mageboeren skal bruke en nordlys lammeskinnspose og storesøster har easy grow natur
 
Saueskinnspose som ungen er tredje generasjon til å bruke. Funger siden vi bruker ligge del av vogna.
 
Back
Topp