Hvilken vognpose skal dere bruke til barnet deres i vinter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du hva den heter? Jeg prøvde å søke opp Voksi ullpose, men da kom det ikke opp noe konkret. Det er jo så mange typer å velge mellom. [emoji28]Jeg har en voksi ullpose jeg skal bruke
Åja, den ja! Det ser ikke ut som alle har det, så det er nok Voksi Urban. [emoji106] Den kommer veldig bra ut i test og, så den er nok bra. Men den er jo litt dyr da.. Men må kanskje opp i 2000 dersom man skala ha noe som et varmt og som fungerer bra. [emoji106]Huff,, nei det husker jeg ikke,, kjøpte den i fjor. Har ikke funnet den frem enda den har ihvertfall en sånn pingvin ved hodet(alle har kanskje det?)
Takk for tips! Da har jeg spurt der inne óg. [emoji4]Viss dere lurer på flere anbefalinger så kan dere høre med de inne på Utstyr til mor og barn
Bare lammeskinn? Hva har du over? Tenkte du å bruke dress?Nordlys lammeskinn [emoji7]
Bare lammeskinn? Hva har du over? Tenkte du å bruke dress?
Åja, sånn ja! Sånn er det når jeg er ukjent i den jungelen [emoji28] Skal sjekke den ut [emoji106]Nordlys lammeskinn pose. Det er lammeskinn inni posen [emoji7] de er så fine
Brukte Easygrow Nature da han var mini og kommer til å fortsette og bruke den