Vognpose

Huff,, nei det husker jeg ikke,, kjøpte den i fjor. Har ikke funnet den frem enda:) den har ihvertfall en sånn pingvin ved hodet(alle har kanskje det?)
 
Huff,, nei det husker jeg ikke,, kjøpte den i fjor. Har ikke funnet den frem enda:) den har ihvertfall en sånn pingvin ved hodet(alle har kanskje det?)
Åja, den ja! Det ser ikke ut som alle har det, så det er nok Voksi Urban. [emoji106] Den kommer veldig bra ut i test og, så den er nok bra. Men den er jo litt dyr da.. Men må kanskje opp i 2000 dersom man skala ha noe som et varmt og som fungerer bra. [emoji106]
 
Vi har easygrow dunpose. Fikk den til storebror sin 1 års dag og synes den var super.
 
Har Voksi urban. Digger den! Brukte den også da han var liten. Passer akkurat nå, men er med forlengerdel [emoji6]
 
Voksi urban, super pose, brukte den når han var liten og:) Kjøpte den brukt for 500 kr, stopp treng ikke være dyr[emoji106][emoji2]
 
Voksi urban her også! Superfornøyd med den [emoji5][emoji1360]
 
Voksi urban har jeg, men har vært alt for varm hittil.. har vurdert å kjøpe en tynnere høst/vår siden her sjelden blir veldig kaldt
 
Kjøpte en voksipose, tror det er Voksi urban.. som var pent brukt :happy:
 
Vi har voksi classic den er nesten helt lik som urban. Bortsett fra at det ikke er ull i den, kun dun[emoji4]
 
Back
Topp