Vognpose

Bekkem

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Synest det er så vanskelig med ett mars-barn, for man er liksom midt imellom 2 årstider.. Hvilken vognposer tenker dere å kjøpe? Vinterpose eller vårpose? Eller vil dere heller bruke dyne?
 
Babyen konmer til å få voksi city posen til storebror[emoji4] hvis det blir veldig varmt i mars kommer vi til å bruke dyne[emoji4]
 
vi har vårpose og kommer til å bruke denne.
Vi bor på vestlandet og har faktisk brukt vårposen til storebror hele vinteren også.
Har heller kledd mer på han ;)
 
Synest det er så vanskelig med ett mars-barn, for man er liksom midt imellom 2 årstider.. Hvilken vognposer tenker dere å kjøpe? Vinterpose eller vårpose? Eller vil dere heller bruke dyne?

Vi har 2 poser til gutten vår, den ene posen heter easygrow lite og brukes fra tidlig vår til tidlig vinter. På vinteren bruker vi easygrow hood med dun i :)
Vet ikke hvordan klima det er der dere bor, men den lite-posen til easygrow er super syntes jeg for da kan du jo evt bare ha lammeskinn under og dyne/ullteppe over på de litt kjøligere dagene utover våren :)
 
Forrige mars-babyen min trengte vinterpose. Det er jo ennå litt vanskelig å si hva disse trenger i mars som kommer (kan jo ikke spå været [emoji28]). Men en vinterpose får de uansett brukt til høsten igjen, så det er greit å ha. Han som foreløpig er lillebror i huset har hatt vårpose i tillegg, som vi også har brukt ganske mye. Men en dyne er jo også helt fint om det er varmt.
 
Mitt forrige marsbarn hadde også vinterpose. Må nesten se an været tenker jeg
 
Her har vi en nydelig vinterpose til bag fra bymilla etter kommende storebror, og om det blir for varmt blir det dyne og lammeskinn.
Har også en voksi city vinterpose og easygrow lite vårpose, så har vel dekket de fleste typer vær [emoji28]
 
Vi har allerede en vinterpose fra førstemann, så vi kommer til å bruke den dersom det er kaldt når lillesøster kommer. Vi har ikke vårpose, med har bare brukt dyne og evt pledd når temperaturen stiger.
 
Vi har også voksi pose fra førstemann, og kommer ikke til å kjøpe noe vårgreier.. blir enten vinterpose eller dyne. Har sånn "dress" til nyfødt, som jeg kan kle på hvis det fortsatt er veldig kaldt [emoji28]
 
Back
Topp