Vognpose

Vi har kjøpt voksi urban til lillegutt.
Har ikke prøvd den enda, men skulle jeg kjøpt på nytt ville jeg kjøpt risarosa sin! Gud den er fin! :D
 
Den kjennes super deilig ut. Min eneste bekymring er at den kan bli i det varmeste laget. Har lest at den er varmere enn voksi posene. Her i Bergen har det ikke vært noe særlig kaldt de siste vinterene, men hvem vet hvordan det blir i år. Hvor i landet holder du til? Pleier det å være kaldt om vinteren?
Kan evt justeres med mindre tøy under?
 
Veldig fornøyd med easygrow grandma! Den er stor så den passer lenge (min på nesten 2 kan fint bruke den enda), og veldig praktisk at dynen kan fjernes slik at den kan brukes både på vinteren og på sommeren :) og i tillegg er den jo ikke akkurat stygg å se på :D
 
Vi har 2 voksi City poser. Og er veldig fornøyd med de [emoji4] den ene blir nå satt i bhg til storesøster og den andre blir gjort klar til lille kommer [emoji4]
 
Hadde voksi urban til første, helt grei. Til nr to hadde vi risa rosa og voksi City, to helt fantastiske poser [emoji7] tenker og kjøpe en easygrow tynnere vognpose mot vår[emoji173]
 
Back
Topp