Vognpose

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Hvilke vognposer er dere mest fornøyd med og vil anbefale, og hvilke er dere ikke fornøyd med, og dermed definitivt ikke vil anbefale??

Kan nevne at jeg har hatt Voksi Urban, uten å være spesielt fornøyd med den..
 
Vi har bare hatt voksi urban og var kjempe fornøyd med den. Har vasket den og skal bruke den til lillesøster :)
 
Vi har bare hatt voksi urban og var kjempe fornøyd med den. Har vasket den og skal bruke den til lillesøster :)
Jeg synes den er så tung og tett.. Også likte jeg ikke at den ikke kunne åpnes midt foran, skulle vi inn på butikken en snartur feks måtte jeg åpne rundt, og styre...:p Åpning rundt/mulighet til å ta av forlokket har jeg derimot satt mer pris på med sommerposer!

i tillegg er den pingvinen skikkelig skummel :p
 
Har nettopp kjøpt en brukt Voksi urban med forlenger del, så blir spennende å prøve den ut.
Sist gang hadde jeg en tysk pose som Het Aro Husky et eller annet... kan ikke se jeg har funnet den siden. Det var jeg veldig fornøyd med... men... solgte den så klart... og så var jeg brått gravid gitt.
 
Jeg vurderte voksi urban, men syntes det var så slitsomt at den ikke bare kunne vaskes i maskinen pga blandingen ull og dun.

Endte opp med en vognpose som heter Refleks, Lun vognpose.. Kan vaskes på 40 grader og ser utrolig deilig og myk ut ihvertfall
 
Vi har to stk voksi city etter nr1. Dunpose med åpning foran. Vi var veldig fornøyd med den, derfor kjøpte vi en til til bhg-vogna, derfor har vi to.
 
Jeg vurderte voksi urban, men syntes det var så slitsomt at den ikke bare kunne vaskes i maskinen pga blandingen ull og dun.

Endte opp med en vognpose som heter Refleks, Lun vognpose.. Kan vaskes på 40 grader og ser utrolig deilig og myk ut ihvertfall
Jeg vasket den i vaskemaskinen jeg :D delte den i to front og bakstykke. Tok bak på ullprogram med ull vaskemiddel så lot jeg den tørke flatt så tok jeg fronten og vasket som vanlig og tørket den i trommelen med tennisballer. Like fin :D
 
Easygrow lite og easygrow nature til vinter. Veeeldig fornøyd :)
 
Voksi city :) Synes den kjennes så mye mykere og bedre ut enn urban. Også liker jeg at den har en glidelås på midten i stedefor på sidene.
Har også en odenwalder dunpose vi fikk av svigermor og synes den var helt grei :)
 
Noen av dere som har prøvd Easygrow Nord, som vissnok skal ha en egen sommerdyne til vår/høst?
 
Vi har en easygrow lite etter førstemann. Kjempefornøyd med den fra vår til høst. Den er lett, myk, lun og vind- og (litt) vanntett. Vi har kjøpt en easygrow vinterpose også, men den har vi ikke prøvd enda.
 
Voksi classic (tror jeg den heter, eller original). Den gamle greia... hatt siden 2008 da førstemann ble født :happy: Funker vel...
 
Voksi classic? Den er fra da jeg var baby [emoji28] men min mor sydde nytt trekk til den siden posen var som ny men med et skikkelig utdatert trekk. Den ble kjempefin [emoji1]

Denne gangen har jeg den og en "hjemme lagd", så får se hvilken jeg liker best. :)
 
Barnas Hus har visst 30% på utvalgte farger fra Voksi.. Kanskje jeg skal ta meg en tur å se hvilke farger de har på tilbud i Trondheim.. :) Sikkert ikke svart:confused:
 
Kjøpte en Voksi Urban på tilbud på Jollyroom. Ikke prøvd den før, så vet ikke hvordan den er. :)
 
Noen som har erfaring med Reflex lun vognpose? Var på barnashus i dag. De har den på 40%, og jeg synes den virker veldig grei. Har forlenger del, og kan brukes opp til tre år. Genialt.
 
Noen som har erfaring med Reflex lun vognpose? Var på barnashus i dag. De har den på 40%, og jeg synes den virker veldig grei. Har forlenger del, og kan brukes opp til tre år. Genialt.

Jeg har kjøpt den :) har ingen erfaring med den men synes den kjentes utrolig deilig ut
 
Den kjennes super deilig ut. Min eneste bekymring er at den kan bli i det varmeste laget. Har lest at den er varmere enn voksi posene. Her i Bergen har det ikke vært noe særlig kaldt de siste vinterene, men hvem vet hvordan det blir i år. Hvor i landet holder du til? Pleier det å være kaldt om vinteren?
 
Back
Topp