Vognpose

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Er det noen som har tenkt på det?
Jeg er usikker på hva vi skal ha.
Mamma og stemoren min har tilbydd seg å strikke/sy en "risarosa"-dunpose.
Svigermor tilbydde den gamle saueskinnsposen som mannen og søsknene hans brukte.
Eller skal vi kjøpe en dunpose.

Valgene er mange og vanskelige.

Hva ville dere valgt, og hvorfor? Hva blir dere selv å velge?

Har også fått tilbud om en saueskinnspose som jeg og søskenene mine har brukt, og lurer veldig på hvordan jeg kan si nei til flere av min mors tilbud uten å såre henne :angelic: fordi den saueskinnsposen har jeg virkelig ikke lyst til å bruke..
Jeg tenker heller i retning easygrow ono lux eller easygrow hood :) dette er deilige dunposer som vi kan bruke nesten hele året, de er myke og gode å sove i (det ser værtfall slik ut for de barna som har slike poser i barnehagen min) :)

Risarosa-posene er jo helt nydelige! Det jeg synes er viktig er at vognposen holder babyen god å varm i vinterkulden..men jeg er ikke opptatt av merke og sånn da :P Finnes veldig mye fint!
Selv har vi kjøpt denne: Screenshot_2017-07-18-22-26-46.png
Superfornøyd! Utrolig varm og myk, gleder meg til å ta den i bruk :)
(40% på lekmer.no.)

Kjøpte denne på salg til 999kr. Veldig fin og virker varm og god [emoji4]

336da8835bfc19d0117693b7fd461643.png

Her blir det å bruke opp igjen voksing clasic posen etter førstemann, den kan knytes på mange måter og holder barnet godt og varmt uten at de blir veldig klamme. Går ann å bytte mellom vinterdyne og sommerfugler :) har også bæreplate slik at den kan brukes som softbag:)

Her blir det å bruke opp igjen voksing clasic posen etter førstemann, den kan knytes på mange måter og holder barnet godt og varmt uten at de blir veldig klamme. Går ann å bytte mellom vinterdyne og sommerfugler :) har også bæreplate slik at den kan brukes som softbag:)

Herregud.... Her har tlf retta på noen ord... Håper dere forstår hva det skulle stå ;)

Vi fikk kjøpe en brukt pose rimelig, så da ble det den. Voksi city elite eller noe sånt heter den. Viktig å ha noe som kan gjelde for held perioden barnet trenger vognpose, det må vel bli til rundt 2 år?[emoji848]
Denne hadde hvertfall forlengerdel, og trekket utenpå virket noe vannavstøtende, også har den hull til seler.
Men har lurt på om jeg skulle lage en vognpose selv, til første babytida. Vi får se om tida strekker til[emoji12]

Jeg skal bruke den samme vognposen jeg brukte da jeg var liten, i saueull. Brukte den også til sønnen min på 11 år[emoji5]

Vi kjøpte denne på salg. Den er kjempedeilig, så den tror jeg blir perfekt på kaldeste vinteren. Så får vi se om vi kjøper en tynnere mot våren/sommeren, eller om vi bare bruker pledd da.
52c6f40a210eceb584bb242756e0eafb.png

Trenger nok ikke vinterpose denne gangen. Vinteren i California blir ikke så kald.
Med første brukte jeg saueskinn posen fra da jeg var liten. Den funket bra, men jeg savnet å kunne åpne hele posen dersom ungen sovna under trilletur og fortsatt sov da vi kom hjem sånn at hun ikke ble kokt. Den ble såpass sprø og slitt i skinnet at med barn nr to kjøpte vi en dunpose fra troller (?) som var best i test i 2010. Veldig fornøyd med den og min bror har brukt og bruker fortsatt den til sin sønn. Den kom med forlenger og kan brukes i mange år. Og syns det var så kjekt at jeg kunne åpne posen helt når vi kom hjem fra trilletur for at det ikke skulle bli for varmt.

Blir å kjøpe en sikkelig varm voksipose, mens mamma skal strikke en til litt penere bruk :-kr

Back
Topp