Vognpose?

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Har en vognpose fra før av, Olderwalder eller noe husker ikke eksakt Men den er for stor og klumpete til å ha i bagdelen av vogna, trodde det skulle gå fint, men da jeg fikk vogna i går og prøvde den oppi, ser jeg jo at det ikke går. Noen som har tips til en god vognpose som ikke er for lang? Må kunne bruker i Nord på vinteren, for her blir det kaldt ;)

Spør hvor "kort" du må ha den. Vi har en voksi city dunpose etter nr 1, og den har forlengerdel.Som jeg nå tok av, da ble den mye kortere. Den blir litt "klumpete" i vogna, men får plass siden det er dun er det ganske lett å "mose" den litt sammen. Vogna vi har nå en cybex priam ble nesten litt smal, men var mer enn lang nok, den vi hadde sist en emmalgjunga citycross bag virket litt kort, men posen fikk plass oppi, måtte bare mose litt nederst.

Vi har kjøpt bugaboo buffalo vognen, når vi skulle invistere i vognpose passet jeg på å prøve vognposen i vognen først. Voksi city ble for stor for den vognen vertfall mens både Reflex lun og voksi urban passet fint[emoji5] Synes reflex lun passet best i forhold til lengd men vi gikk for voksi urban da vi har vært fornøyd med det merket før[emoji1362]

19_6026302.jpg

Vi har en sånn vognpose i lammeskinn. Men jeg må vel kanskje ha en dyne eller tynnere vognpose inni? Hva tror dere?

Vi har tenkt å starte med bilstolpose, og kjøper vognpose senere. Vi kjøper bilstolpose fordi bilen står ute i gaten, og når baby kommer i oktober kan det fort bli kaldt. Det blir mest vogntrilling, så det er ikke så ofte vi må flytte den over. Jeg vet mange sier at vi kan bruke teppe i bilen, men jeg vil gjerne ha bilstolpose for de gangene vi skal ut i en kald bil. Babyer liker å ligge svøpt, så jeg tenker at bilstolpose i stedenfor vognpose er et supert alternativ i starten;)

Spør hvor "kort" du må ha den. Vi har en voksi city dunpose etter nr 1, og den har forlengerdel.Som jeg nå tok av, da ble den mye kortere. Den blir litt "klumpete" i vogna, men får plass siden det er dun er det ganske lett å "mose" den litt sammen. Vogna vi har nå en cybex priam ble nesten litt smal, men var mer enn lang nok, den vi hadde sist en emmalgjunga citycross bag virket litt kort, men posen fikk plass oppi, måtte bare mose litt nederst.

den vi har er 117 cm lang. så alt som er kortere en det funker bra vil jeg tro :D

Vi har tenkt å starte med bilstolpose, og kjøper vognpose senere. Vi kjøper bilstolpose fordi bilen står ute i gaten, og når baby kommer i oktober kan det fort bli kaldt. Det blir mest vogntrilling, så det er ikke så ofte vi må flytte den over. Jeg vet mange sier at vi kan bruke teppe i bilen, men jeg vil gjerne ha bilstolpose for de gangene vi skal ut i en kald bil. Babyer liker å ligge svøpt, så jeg tenker at bilstolpose i stedenfor vognpose er et supert alternativ i starten;)

det var jaggu meg ikke dumt! tenkte kjøpe bilstolpose uansett :) takk for tips ;)

Jeg tråler markedet etter Odenwälder, men det er visst ikke så lett å få tak i til en hyggelig pris. Den modellen som heter Babynest er 109 cm lang, og burde passe fint i vår Brio Next.
Bilstolpose har vi også, men jeg ser for meg at det er lettest å ha en av hver :)

Vi skal også ha bilstolpose, da min bil står parkert ute. Men den får bo i bilstolen [emoji23] #latmamma

Vi bor også i nord. Sverger til lammeskinnspose de kaldeste mnd + ulltøy på baby :)

Back
Topp