Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sannsynligvis er ikke barnet stort nok til å ligge på de. Min var uten hull da mini var baby, jeg måtte skjære ut hullene da vi begynte med sele, og da var det jo sele i hullene og rundt baby (og etterhvert som han vokste: barnet). Han lå ikke på selehullene.Voksi city dunvognpose[emoji4]. Virket super, men likte ikke helt at selehullene var så kjennbare (bestilte via nett). Lurer på om det blir vondt å sove på for spedbarnet. [emoji21] Skal titte litt på andre merker, så kommer til å følge tråden din![emoji6]
Vi har voksi urban fra første og var kjempe fornøyd. Har hørt at den ikke passer så godt i Bugaboo vogna men jeg skal prøve det ut selv![]()
Gjør det! Hehe. Så jeg vetDette har jeg også hørt, er litt spent. Kjøpte posen til førstemann, og vi har nett fått vognen i hus. Tror jeg må teste det ut snart
Kjøpte vognpose i lammeskinn på finn.no fra et firma som er konkurs (forsto jeg det som?) til under halv prisbet 1000 og verdi var 2500 kr.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=62979419&ref=conversation&fks=62979419
Kunne velge mellom to farger, og fikk med kjempesøte votter, tøfler, lue og sitteunderlag.
Veldig fornøyd!! Men lua tror jeg blir for stor i år![]()
Takk for tips, de så utrolig deilige ut. Det settet skal jeg absolutt vurdere
Alt er helt nytt ikke sant?

Vi gjorde samme til storesøster, men hun var født i mars. Redd den tynne bilstolposen vi har blir for kald midt på vinterenJeg har kjøpt Voksi bilstolpose og tenkte å bruke den som vognpose også den første tiden til han vokser utav den [emoji4] er det lurt eller dumt å gjøre d slik? Har null erfaring med dette [emoji23]
Vi gjorde samme til storesøster, men hun var født i mars. Redd den tynne bilstolposen vi har blir for kald midt på vinteren![]()