Vognpose

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Hvilken vognpose skal dere ha..?
Noen som har erfaring med Elodie Details?

Jeg ser det er mange fine ute på markedet nå, men vi har to voksi city mettalic grey liggende. Var godt fornøyd med de [emoji4]

Har Easy Grow Nature, den er helt fantastisk [emoji106]

Lurte på å kjøpe Voksi Urban. Er helt blank når det kommer til vognposer siden dette er første, men mange på forumet som anbefalte den i "Utstyr til mor og barn".

Vi har voksi urban etter storebror og skal bruke den til lillebror og :) elsker den posen! Har bestilt en ekstra blondepute til å ha i posen i stede for pingvinputen da den ser så skummel ut [emoji23]

Vi har voksi urban fra første og var kjempe fornøyd. Har hørt at den ikke passer så godt i Bugaboo vogna men jeg skal prøve det ut selv :)

Voksi city dunvognpose[emoji4]. Virket super, men likte ikke helt at selehullene var så kjennbare (bestilte via nett). Lurer på om det blir vondt å sove på for spedbarnet. [emoji21] Skal titte litt på andre merker, så kommer til å følge tråden din![emoji6]

Hadde Voksi Urban til storesøster, men var ikke helt fornøyd med den. Synes den var litt hard og tung, på en måte. Byttet til Easy Grow, husker ikke modell. Forsåvidt fornøyd med den altså.. Men finner den ikke, mulig jeg solgte den.. hmm. Så da tenkte å vurdere litt bredere denne gangen!

Voksi city dunvognpose[emoji4]. Virket super, men likte ikke helt at selehullene var så kjennbare (bestilte via nett). Lurer på om det blir vondt å sove på for spedbarnet. [emoji21] Skal titte litt på andre merker, så kommer til å følge tråden din![emoji6]
Sannsynligvis er ikke barnet stort nok til å ligge på de. Min var uten hull da mini var baby, jeg måtte skjære ut hullene da vi begynte med sele, og da var det jo sele i hullene og rundt baby (og etterhvert som han vokste: barnet). Han lå ikke på selehullene.

Voksi urban, veldig fornøyd med den[emoji4]

Vi har voksi urban fra første og var kjempe fornøyd. Har hørt at den ikke passer så godt i Bugaboo vogna men jeg skal prøve det ut selv :)

Dette har jeg også hørt, er litt spent. Kjøpte posen til førstemann, og vi har nett fått vognen i hus. Tror jeg må teste det ut snart

Kjøpte vognpose i lammeskinn på finn.no fra et firma som er konkurs (forsto jeg det som?) til under halv pris :D bet 1000 og verdi var 2500 kr.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=62979419&ref=conversation&fks=62979419

Kunne velge mellom to farger, og fikk med kjempesøte votter, tøfler, lue og sitteunderlag.
Veldig fornøyd!! Men lua tror jeg blir for stor i år :p

Takk for tips, de så utrolig deilige ut. Det settet skal jeg absolutt vurdere :)

Alt er helt nytt ikke sant?

Jeg har kjøpt Voksi bilstolpose og tenkte å bruke den som vognpose også den første tiden til han vokser utav den [emoji4] er det lurt eller dumt å gjøre d slik? Har null erfaring med dette [emoji23]

Takk for tips, de så utrolig deilige ut. Det settet skal jeg absolutt vurdere :)

Alt er helt nytt ikke sant?

Alt er helt nytt ja :) bedriften heter madsen design. Var veldig fint alt sammen og posen var stor og romslig, men passet i vogna :)
Men lurer litt på om det er lurt å ha en ekstra dyne inni, bare for å tette litt rundt hvis du skjønner :confused004

Jeg har kjøpt Voksi bilstolpose og tenkte å bruke den som vognpose også den første tiden til han vokser utav den [emoji4] er det lurt eller dumt å gjøre d slik? Har null erfaring med dette [emoji23]
Vi gjorde samme til storesøster, men hun var født i mars. Redd den tynne bilstolposen vi har blir for kald midt på vinteren :(

Vi gjorde samme til storesøster, men hun var født i mars. Redd den tynne bilstolposen vi har blir for kald midt på vinteren :(

Den jeg kjøpte var dun og ull (Voksi move tror jeg den heter) [emoji4] og så bor jo jeg i Stavanger, og her er det jo aldri skikkelig vinter [emoji6] høst hele året [emoji23] nei men den får gjøre jobben så lenge den kan tenker jeg [emoji4] kan vel ha dyne/tepper oppå eller inni om det passer og blir kaldt?

Back
Topp