Vognpose

Nienna.

Forumet er livet
Marslykke 2016
Augustbarna2024
Jeg tenker at vi bør ha en ekstra vognpose til vinteren. En skikkelig varm en. Vi har Easygrow grandma fra før. Den er god og varm, men litt ustabil i sportsdelen + at den ikke dekker overkroppen helt. Hvilke vil dere anbefale? :)
 
Easygrow hood har komt veldig godt ut i test. Her stod det mellom easygrow nature og voksi city, valget falt på easygrow nature. Har ikkje kjøpt den enda, men har høyrt mykje bra om den. Og den er ikkje fullt så åpen rundt ansiktet som grandma :)
 
Vi har voksi urban og er veldig fornøyde med den :-D
 
Easygrow hood har komt veldig godt ut i test. Her stod det mellom easygrow nature og voksi city, valget falt på easygrow nature. Har ikkje kjøpt den enda, men har høyrt mykje bra om den. Og den er ikkje fullt så åpen rundt ansiktet som grandma :)
Takk, skal sjekke den ut :)
 
Har en lammeskinnspose vi :) mamma som egentlig ville at vi skulle bruke den etter meg, men når den var borte kjøpte hun en ny. Funker helt fint den altså, varm og god, men litt åpen i halsen ifht de dunposene jeg har sett som kan snørpes helt igjen
 
Har en lammeskinnspose vi :) mamma som egentlig ville at vi skulle bruke den etter meg, men når den var borte kjøpte hun en ny. Funker helt fint den altså, varm og god, men litt åpen i halsen ifht de dunposene jeg har sett som kan snørpes helt igjen
Samme jeg føler om den vi har. Den er varm og god, men nå som det er kaldt og surt ute er den for åpen i halsen. Tenkte å ønske meg ny til jul :)
 
Akkurat kjøpt en Voksi City og er veldig fornøyd :)! Den er vaaaarm og kan snurpes godt igjen. Samme som Urban bare med glidelås foran som er praktisk om en er litt "inn og ut".
 
Vi har voksi dunpose med knyting, og easygrow nature :) Bruker easygrow mest, de to andre er arvet. Utrolig god pose, har ikke angret et sekund på at vi kjøpte den :)
 
Akkurat kjøpt en Voksi City og er veldig fornøyd :)! Den er vaaaarm og kan snurpes godt igjen. Samme som Urban bare med glidelås foran som er praktisk om en er litt "inn og ut".
Aha, det er det som er forskjellen? Da tror jeg city er mest aktuell for oss :)
Aldri skjønt hva som er forskjellen på de to :p
 
Aha, det er det som er forskjellen? Da tror jeg city er mest aktuell for oss :)
Aldri skjønt hva som er forskjellen på de to :p
Tror ikke det er noe annet som skiller, men før snakket de om at det kun var Urban som hadde Ull i posen og alle kjøper den for den var best i 2011!? Alle City poser produsert etter 2013 (de med Melange i fargene) har også ull og en kan snurpe de mer igjen som er fint om en skal bruke posen i pulk f.eks. eller om det blåser surt og kaldt :)
 
Kan ikke du skrive her om du er fornøyd når du har testet den? :D
Da har jeg hentet den, men ikke prøv den enda.
Makan til myk og god pose. Den er veldig fluffy, men allikevel kompakt. Den ser veldig god og varm ut.
Lun knyting i hodedelen. Det er også sveiset (?) glidelås, så den er både vann og vindavvisende. Den ser helt perfekt ut!
 
Da har jeg hentet den, men ikke prøv den enda.
Makan til myk og god pose. Den er veldig fluffy, men allikevel kompakt. Den ser veldig god og varm ut.
Lun knyting i hodedelen. Det er også sveiset (?) glidelås, så den er både vann og vindavvisende. Den ser helt perfekt ut!
Så herlig :D du må legge ut actionshots :D
 
Vi har Easygrow Hood og er utrolig fornøyd med den. Kan snurpes helt igjen, og man kan ta av bunnen hvis man vil ha beina til barnet utenfor posen. (Pga skitne sko feks) Posen er kjempevarm i seg selv, men har ikke testet den i kaldere vær enn -8/9 grader. Holdt godt på varmen da i alle fall. Vurderer å ha skinn eller ull under på de kaldeste dagene til vinteren. Var det de anbefalte da vi kjøpte den, men så tenker jeg at vi går vel neppe ut og triller tur hvis det er -15 uansett. :laughing002
 
Voksi city her også. Syns den er super. Både i forhold til varme, og til å komme inn og ut av.
 
Back
Topp