Vognpose

Huldra88

Elsker forumet
Skal kjøpe vognpose til lille, men usikker på hva jeg skal gå for.
Jeg står mellom voksi urban og bozz lammeskinnpose. Noen som har erfaringer med noen av disse? :)
 
Skal kjøpe vognpose til lille, men usikker på hva jeg skal gå for.
Jeg står mellom voksi urban og bozz lammeskinnpose. Noen som har erfaringer med noen av disse? :)
Voksi city er fantastisk!!!! Og den holder ut hele barnas soveperiode fordi den er lang. I butikken anbefalte de den foran urban
 
Har voksi urban, kjempefornøyd med den :happy:
Jeg liker at glidelåsen er på begge sider, da min som regel er våken i vogna, men fin til å sove i også.
Vi fikk anbefalt urban ;)
 
Skal kjøpe vognpose til lille, men usikker på hva jeg skal gå for.
Jeg står mellom voksi urban og bozz lammeskinnpose. Noen som har erfaringer med noen av disse? :)
Jeg har 2 Voksi Urban og er bare fornøyd! Anbefales :)
 
Vi har Bozz og den er helt fantastisk!! Han elsker å sove i den og legger seg tett inntil lammeskinnet på ene siden. Flere vi møter kommenterer hvor koselig og deilig posen ser ut :)
 
Vi har Bozz og den er helt fantastisk!! Han elsker å sove i den og legger seg tett inntil lammeskinnet på ene siden. Flere vi møter kommenterer hvor koselig og deilig posen ser ut :)

Kan jeg spørre deg hvor stor posen er? Hvor lenge vil du tippe at man kan bruke posen? (Kommer så klart an på barnets størrelse) Har bare sett den på nett, men den virker veldig deilig :)
 
Har en voksi urban og en voksi City. Kjempefornøyd med begge:)
 
Kan jeg spørre deg hvor stor posen er? Hvor lenge vil du tippe at man kan bruke posen? (Kommer så klart an på barnets størrelse) Har bare sett den på nett, men den virker veldig deilig :)
Den er fortsatt lang, han er 14 mnd. Kan helt sikkert sove i den til han er ferdig med dagsoving :) den er så deilig, skal kjøpe samme til nr 2 som kommer i mai!
 
Back
Topp