Skal dere bruke vognpose i vinter? Jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe ny (den jeg har er straks for kort og funker dårlig i sittende posisjon). Hva gjør dere evt uten pose? Alle disse valgene man må ta altså!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt dette jeg tenker på tror jeg. Her må jeg stort sett trille hvis han skal sove, og det blir jo gjerne i forbindelse med en eller annen aktivitet som gjør at han må ha på yttertøy uansett. Så da blir jo vognpose bare kluss.Jeg prøvde faktisk voksiposen i dag, da jeg ville prøve å få babyen til å sove i vognen i bare penklær. Babyen syntes det var tidenes dårligste ide, så jeg tror jeg skal pakke bort posen for godt.
Hvordan bruker du vognen da? Det tror jeg avgjør om du trenger pose. De av mine venner som har brukt vogn til soving, uten at de skulle på tur, de har brukt pose hele veien. Jeg har aldri lagt barna i vognen kun for at de skulle sove, så jeg har pakket bort posen etter den første spedbarnstiden. Vognpose er supert hvis du vil legge ungen i vogn uten full påkledning. Hvis du skal en tur på lekeplassen før soving, eller vil holde muligheten åpen for litt snølek, så må du uansett kle på nok klær tenker jeg. De store mine var alltid kledd etter været, og trengte ikke noe varmt i vognen selv om de sovnet. Men jeg ville aldri dratt på bobledress og vintersko hvis ungen bare skulle sove rett utenfor døra, da ville jeg beholdt vinterposen.