Vognpose

Vi har kjøpt Voksi Urban. Likte veldig godt at det er ull i bunnen og dun resten :) Var også på salg hos lokal butikk, så måtte bare slå til ;)
 
Her blir det nok saueskinn og dyne i bagen, så den dunposen vi har, lurer på om det er Kaizer
 
Klarer ikke å bestemme meg jeg.. Har lysst på voksi urban, men er usikker på hvordan den passer i vogna (trailz). Finner ikke noe bilde på nett, og har altfor langt å kjøre til nærmeste utsalg.
 
Jjenner jeg ikke heøt vet hva jeg skal gjøre jeg også. Har hintet til svigermor om hjemmestrikket pose nå. Får se hva som skjer. Håper hu orker å lage
 
her blir det voksi city :) grunnen til den ifht voksi urban er for der er en glidelås på midten fremfor en på hver siden som er litt mer stress når barnet tar større plass i posen og feks skal legges sovende. Etter erfaring i bhg blir glidelåsene veeeldig på siden, nesten under og vanskelig å lukke forsiktig om barnet sover veldig lett :) VI er kjempefornøyd med city til storesøster, så blir en til lllesøster også. Har lammeskinn inni posen på vinteren :) Hun elsker posen sin her i huset og sover bare med den på dagtid om ikke det er suuuuuupervarmt. Noen ganger i sommer bare i bleie for hun ikke skulle kovne helt, for posen MÅ hun som regel ha :p
 
Voksi classic. Bor i Finnmark hvor det kan bli ganske kaldt på vinteren og denne posen funket fint på forrige unge. I tillegg blir jeg selv veldig tett av dun, så tar ikke sjansen på å kjøpe dunpose i tilfelle ungen også reagerer på det.
 
Har kjøpt voksi move poser til de to små :) Veldig greit da den passer perfekt i baggen på tvilling vognen:) Og samtidig kan den brukes i bilsete :)
 
Vi har arvet en eldre voksipose, men synes den blir altfor stor i bagdelen på vogna. så vi vurderer og gå til innkjøp av en mindre en.
 
Vi får sydd et saueskinn av en tante, så tenker den blir bra på vinteren. Må heller skaffe noe lettere til sommeren,..
 
Har easygrow nordic og easygrow nature. :) Til vår/høst har jeg easygrow lite. Veldig fornøyd med alle posene :)
 
Har kjøpt Voksi Move til bilstolen, men heller mot Risarosa til vognen. Synes den er utrolig fin! Eneste er vel at den ikke er så veldig barnehagevennlig, så da må vi vel ha enda en hmmmm
 
Jeg er så heldig å har en super svigermor som driver å strikker en i Mariusmønster. Men hadde nok gått for en voksipose om jeg ikke hadde fått.
 
Back
Topp