Vognpose

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Kan noen hjelpe meg litt med mål på selehull i vognposen?

Jeg driver og strikker vognpose og trenger å vite ca hvor disse hullene er plassert.
 
Kommer kanskje litt ann på hvilken vogn du har/skal ha? :)
Det vet jeg ikke helt enda, men heller mot enten emmaljunga super viking eller britax b-ready. Siste har ikke kommet i butikk enda.
Men det er vel et ca standardmål på de posene? De posene man kjøper er jo ikke tilpasset vognene.
 
Jeg har kjøpt min Voksi pose brukt og den er brukt til Emaljunga i alle fall. Målte hvor hullener er:

- Nederste hull 25 cm bra bunn, 19 cm fra kant på hver side. Selve hullet er 6 cm vannrett.
- 2 hull i midten på hver side, 40 cm fra bunn, 11 cm fra kant. Hullet er 4 cm loddrett.
- 2 hull øverst. 25 cm fra øverste kant (ytterkent på hette), 15 cm fra kant. 4 cm vannrett.

Når jeg sier kant så måler jeg fra glidlåsen som går langs siden på pose.

Vet ikke hvor forståelig det var, men legger med et bilde også :)

ImageUploadedByBV Forum1469526253.645661.jpg
 
Jeg har kjøpt min Voksi pose brukt og den er brukt til Emaljunga i alle fall. Målte hvor hullener er:

- Nederste hull 25 cm bra bunn, 19 cm fra kant på hver side. Selve hullet er 6 cm vannrett.
- 2 hull i midten på hver side, 40 cm fra bunn, 11 cm fra kant. Hullet er 4 cm loddrett.
- 2 hull øverst. 25 cm fra øverste kant (ytterkent på hette), 15 cm fra kant. 4 cm vannrett.

Når jeg sier kant så måler jeg fra glidlåsen som går langs siden på pose.

Vet ikke hvor forståelig det var, men legger med et bilde også :)

Vis vedlegget 188642

Supert :)
Har du mulighet til å måle avstanden mellom hullene? Og fra det nederste og opp til de øverste? :)
 
Fra det nederste og opp til det øverste er det 38 cm. Mellom de lodrette i midten er det 25 cm. Og mellom de øverste er det 12 cm.
 
Fra det nederste og opp til det øverste er det 38 cm. Mellom de lodrette i midten er det 25 cm. Og mellom de øverste er det 12 cm.
Tusen takk.
Du er en knupp :D
 
Back
Topp