Vognpose.

Augustjente<3

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som har tips på hvilken vognpose som er god å ha i vinternorge? :) hvilken en er smart å ha når lille kommer i august ?:)

Hm... vi har brukt saueskinnspose om vinteren til de 2 eldste, gjør nok det igjen. Når lillegull kommer, skal hun bruke saueskinn i bunn av vogna hvertfall. Så er det helseteppe, dyne eller ullteppe over. Alt ettersom hvor varmt/ kaldt det er. :)

Vi har en Odenwalder vinterpose. Den er veldig god. Om sommeren har vi en Easygrow vår/sommerpose som er tynnere. Er veldig fornøyd med begge :) Kan være lurt å kjøpe vinterpose nå når de ofte er på tilbud.

Har ikke barn fra før men jeg har kjøpt voksipose. Virker lun og god. Hadde vert testvinner også på tv 2 for noen år siden.
Til august/september tenker jeg sauseskinn i bunn og vanlig vogndyne med et hjemmestrikket teppe over:happy:

Vi har kjøpt Voksi city vognpose denne gangen. Vi har brukt lammeskinnspose på de to andre, men syntes voksien virker mer lun. Så vi får se til vinteren hvor fornøyd vi blir :)

Tenker det blir dyne i starten, så over til pose etterhvert. Sett litt på Easygrow sin vinterpose med forlenger, den jeg har falt for mest egentlig :)

Har Voksi Urban etter sist, og den blir nok å bruke denne gang også. Blir sikkert dyne i starten..

Her endte jeg opp med Voksi Urban,kan jo bare ha den helt åpen i starten og bruke den smart høst,vinter og vår:):cat: er forresten 40% på alle vinterposer på Babyshop nå,jeg fikk min pose til 1380 kr (vanlig pris 2299):happy:

Hadde Voksi classic sist (med både sommer og vinterbyen i) men selger den nå da den er typisk guttefarge siden jeg ikke tenkte praktisk sist.

Falt pladask for en grå pose fra Nordlys denne gangen som vi skal bruke på vinteren og i sportsvogn (den er med forlengerdel så kan brukes i flere år).

Til varm årstid ble det skinn + dyne og teppe.

Skinnet blir liggende i hele året ❤️

Har voksi urban etter storesøster. Glidelåsen gikk på den vi hadde, så fikk en helt ny. Og da sluttet hun å sove på dagtid, så den henger ubrukt i boden :-)

Kommer til å bruke teppe/ dyne den første tiden. Kommer an på hvor varmt det er.
Storesøster er også født på sommeren, og da var det så varmt at bleie og tynt bomullsteppe var mer enn nok.

Her ble det Voksi City. Skal være god og varm og ser herlig ut når det blir kjøligere:p Blir nok "bare" teppe den første tiden siden det blir i begynnelsen av august :)

Vi har easygrow nature og elsker den. Storebror blir ikke kald selv om det er super kaldt . Og den temperere seg utrolig godt når det blir mildere ute. Den er norsk laget og laget for norsk klima. Skal kjøpe en til lillebror som kommer i august.

Har den gamle voksi classic etter storesøster som lillesøster skal bruke. Storesøster var født 2 januar og bruke voksiposen hele vinteren Veldig fornøyd :)

Back
Topp