Førstegangsijuni
Forelsket i forumet
Noen som har vognpose å anbefale? 
De har litt tilbud på vognposer på babyshop nå!
De har litt tilbud på vognposer på babyshop nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som troller sin, den var superfin til den ble vaskaJeg har voksi urban som lillesøster skal arve etter storebror, var veldig fornøyd med den. Liker at det er ull i underdel og dun i overdel![]()
Man kan vell bare riste litt på selve posen så dunet fordeler seg igjen?Vi har easygrow lite til sommer og voksi city og urban til vinter(en i bhg og en hjemme). Av voksi posene vil jeg absolutt anbefale urban, da cityen ble så "tynn" i dunen helt oppe. Er pga du tar så mye i den og at dunen detter nedover = lite varme oppe på brystet til baby. Men det er min erfaringellers veldig fornøyd med alle!!
Ingen erfaring med den, men vet mange er fornøyd med easygrow sine poserJeg lurer på en ting! Vi snakka om vognposer i en tråd for lenge siden og jeg spurte om de fine, strikka posene. Jeg visste ikke hva de het men noen nevne risarosa og sa de ikke var noe særlig. Men! Det var ikke de jeg mente! Jeg mente easygrow grandma! Noen erfaringer?
Aldri hørt om, og ingen erfaring her dessverre!Jeg lurer på en ting! Vi snakka om vognposer i en tråd for lenge siden og jeg spurte om de fine, strikka posene. Jeg visste ikke hva de het men noen nevne risarosa og sa de ikke var noe særlig. Men! Det var ikke de jeg mente! Jeg mente easygrow grandma! Noen erfaringer?