Vognpose!

Jeg har voksi urban som lillesøster skal arve etter storebror, var veldig fornøyd med den. Liker at det er ull i underdel og dun i overdel :)

Til storebror hadde vi troller (samme konsept som voksi, var best i test i 2010 :) ) denne gangen har vi kjøpt Stokke sin.. Virker utrolig god, basert på erfaring fra barnehage :)

Vil ha en fra petite chérie. De er så fine, og man kan bytte mellom sommer- og vintertrekk. Vet ingenting om kvaliteten/varmen men.

Vi har en vanlig lammeskinnspose og en voksi urban :)

Vi har easygrow lite til sommer og voksi city og urban til vinter(en i bhg og en hjemme). Av voksi posene vil jeg absolutt anbefale urban, da cityen ble så "tynn" i dunen helt oppe. Er pga du tar så mye i den og at dunen detter nedover = lite varme oppe på brystet til baby. Men det er min erfaring ;) ellers veldig fornøyd med alle!!

Vi har hatt både easygrow hood og vokst urban! Jeg likte easygrowen best for den var så god og myk, litt som en god dyne:-) men den var ikke vannavstøtende, så der var vokal urban bedre:-) men man bruker jo gjerne regntrekk da:-) på sommer og for varmt for vinterposen hadde vi bare dyne og et Evt rørospledd i overgangsperioder:-)

Vi har voksi urban. Kjempe fornøyd:)

Vi fikk barn på vinteren sist, og da hadde vi risa rosa vognpose, helt fantastisk pose! Veldig varm og god, men passer best til den første tiden :) kjøpte voksi city senere og syns den er topp :)

Vi har easygrow lite til sommer og voksi city og urban til vinter(en i bhg og en hjemme). Av voksi posene vil jeg absolutt anbefale urban, da cityen ble så "tynn" i dunen helt oppe. Er pga du tar så mye i den og at dunen detter nedover = lite varme oppe på brystet til baby. Men det er min erfaring ;) ellers veldig fornøyd med alle!!
Man kan vell bare riste litt på selve posen så dunet fordeler seg igjen? :-)

Vurderer å kjøpe en voksi urban :)

Jeg lurer på en ting! Vi snakka om vognposer i en tråd for lenge siden og jeg spurte om de fine, strikka posene. Jeg visste ikke hva de het men noen nevne risarosa og sa de ikke var noe særlig. Men! Det var ikke de jeg mente! Jeg mente easygrow grandma! Noen erfaringer?

Søsteren min lager både vinter- og sommerpose til meg. Hun sa det i dag. Det var visst "veldig enkelt". Særlig... :p

Jeg lurer på en ting! Vi snakka om vognposer i en tråd for lenge siden og jeg spurte om de fine, strikka posene. Jeg visste ikke hva de het men noen nevne risarosa og sa de ikke var noe særlig. Men! Det var ikke de jeg mente! Jeg mente easygrow grandma! Noen erfaringer?
Ingen erfaring med den, men vet mange er fornøyd med easygrow sine poser :)

Aldri hørt om, og ingen erfaring her dessverre!

Back
Topp