Vognpose...

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Hva har dere/skal dere kjøpe?

Vi har en voksi urban fra vesla, kjøpt i 2011, og den er egentlig grei. Den holder godt på varmen virker det som :) men det jeg ikke liker med den er at man ikke får pakket inn ordentlig rundt hode. Syns det blir så åpent og luftig.. Lurer på om jeg kanskje skal handle en ny en, og bruke voksien i bhg når den tid kommer..
Forslag til en ny pose, som er varm og baby blir ordentlig pakket inn?:)

Har en voksi av en modell som ikke finnes lenger (voksi active 0-6) etter de eldste som vi nok bruker, mener vi fikk strammet rundt hodet der

HAdde antakelig blitt voksi frost om jeg skulle hatt en ny voksipose nå, men jeg har ikke sett på andre (bare disse pga premielinkene....) siden vi ikke trenger ny pose

Er fra 0-6 den vi har og, men det er den stramminga altså:p nå er det mulig jeg er litt kravstor, men når jeg ikke er 100% fornøyd vil jeg ha noe bedre. Tenker litt på lammeskinnspose, og de risarosa(?), men det er jo mest fordi de ser fine ut. Ingen aning om de faktisk er bra:p

Lammeskinn skal vi ha i begynnelsen... Men de får man absolutt ikke stramma.. Hadde voksi urban sist og den stramma vi veldig fint igjen..

Vi har easygrow til sportsdelen og bruker dundyne i vogna. Gjorde dette med datteren vår også.

Jeg har voksi classic og odenwalder. Odenwalder syns jeg er så god og lun rundt hodet :) samme med classicen. Men hadde ikke kjøpt den ny, den har jeg fra jeg var liten.

Har hørt masse bra om voksi urban så er vel den vi endelig bestemte oss for :)

Har voksi urban etter guttungen, men den må han nesten få med seg i barnehagen :p
Har bestilt 2 Easygrow grandma til begge, så me ska ha i søskenvogno :)

Har lammeskinnspose, den kan ikke strammes med hodet, men hvorfor skal en det? Babyen ligger jo lunt og godt nedi vogna, og trenger vel den lufta som evt kommer. Mine tre barn har aldri vært kalde i den, og jeg har aldri savnet å kunne stramme den. Da ville den blitt alt for varm tror jeg......

Har lammeskinnspose, den kan ikke strammes med hodet, men hvorfor skal en det? Babyen ligger jo lunt og godt nedi vogna, og trenger vel den lufta som evt kommer. Mine tre barn har aldri vært kalde i den, og jeg har aldri savnet å kunne stramme den. Da ville den blitt alt for varm tror jeg......

Det er vel helst at jeg er ute i all slags vær (såklart ikke med baby når det er hinsides kaldt), og med vesla syns jeg det trakk voldsomt oppi vogna til tider. Men jeg finner ingen annen pose jeg heller vil ha, annet enn at de er finere å se på:p
Spørs om jeg ikke holder meg til voksien, så får sende den på rens snart:)

Jeg har en saueskinnspose til bagdelen og en bugaboo high performance til sportsdel og trillen :)

Svigermor skal prøve å strikke en sånn eller risarosa :)
Okei så snill svigermor da <3 :)
Syns de er veldig fine, å virker veldig bra å, men har kun lest omtale på nettsiden de selges, så vet jo ikke om de er bra :p Er jo en jungel av vognposer, så det er vanskelig å bestemme seg :D
Har en lammeskinnpose som jeg lå i da jeg var baby for 34 år siden, tenkte å bruke den, men syns den blir så åpen.

Syns de er veldig fine, å virker veldig bra å, men har kun lest omtale på nettsiden de selges, så vet jo ikke om de er bra :p Er jo en jungel av vognposer, så det er vanskelig å bestemme seg :D
Har en lammeskinnpose som jeg lå i da jeg var baby for 34 år siden, tenkte å bruke den, men syns den blir så åpen.

Ja det er ikke godt å vite! Jeg er har også saueskinnspose fra da jeg var liten. Syns også den virker veldig åpen.
Men den bugaboo vognposen jeg kjøpte virker kjempe bra. Kan snøre den inn oppe i åpningen og følger med en tynnere overdel man kan bytte til når det ikke er så kaldt :) glidelås hele veien rundt og hull til stroppene på baksiden :)
ImageUploadedByBV Forum1443169855.467181.jpg

Ja det er ikke godt å vite! Jeg er har også saueskinnspose fra da jeg var liten. Syns også den virker veldig åpen.
Men den bugaboo vognposen jeg kjøpte virker kjempe bra. Kan snøre den inn oppe i åpningen og følger med en tynnere overdel man kan bytte til når det ikke er så kaldt :) glidelås hele veien rundt og hull til stroppene på baksiden :)
Vis vedlegget 137849
Den så jo veldig grei ut! :) Nei, jeg må nok gå i tenkeboksen en stund til, har heldigvis rundt 3 mnd på meg hehe :)

Har også lammeskinnpose fra da jeg var lita som jeg kommer til å bruke. Har brukt den til begge storebrødrene også, veldig varm og god :) for å få den litt tightere har jeg brukt å ta ett helseteppe/tynt ullteppe utapå posen (så hodedelen ligger i ene hjørnet) og tulle det rundt, da blir det lunt og godt :)

Har lammeskinnspose både fra når pappa var liten (som jeg også sov i) og fra da mannen var liten:-) Brukte kun det med jenta vår og det funket supert! Bor riktignok på sørvestlandet, vinteren her er mild og sjeldent under -5 grader;-) Har kjøpt en voksipose brukt, men den er egentlig til storesøster, da hun fremdeles sover ute:-)

Back
Topp