Vognpose

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har dere begynt å tenke på hvilken vognpose som skal brukes til babyen(e)?:)

Jeg sonderer litt, og må jo si at disse nydelige posene fra risarosa bare fanger oppmerksomheten min. Noen som har prøvd disse?
Redd det kan bli fryktelig dyrt å få denne babyen.:smiley-ashamed004

Hvilken tenker du å bruke? Skal du ha flere til forskjellige årstider? Hva er mest praktisk?

Voksi urban.

Hadde den sist, og flere bruker den i bhgen. Aldri opplevd en kald unge :)

Til de andre sesongene tenker jeg at den blir byttet med dyne/teppe. Evnt fleecepose :)

Jeg har veldig lyst på voksi city eller voksi classic. Klarer ikke å bestemme meg :p

Har en lammeskinns pose fra da jeg og søstrene mine var små. Også har vi en voksi urban, veldig fornøyd med begge to :)

Jeg har to voksi classic og en voksi city :) tenker å kjøpe en til city når lille kommer :) elsker city posene siden det er glidelås oppå og ikke i siden og holder babyen varm i ekstrem kulde :) classic er fint å bruke til de nomalt kalde dagene og på sommeren ved å bytte ut ull dyna med sommerdyna ^^

Skal ha to :P

Mamma skal strikke en flettepose til meg når vi bare bestemmer oss for fargen, også blir det en voksi urban i tillegg. Hadde den til snuppa og var veldig fornøyd.

Har voksi urban fra nr 1. Suuperfornøyd! Her sover barna meste av duppene ute så den kommer godt med :)

Har en voksipose ettrr førstemann, og en saueskinnspose fra da jeg var lita :-) så trenger evt kun noe for sommer, og det kan jeg sy selv :-)

Har fra da både samboer og jeg var små men tenker jeg har lyst å kjøpe en ny til neste vår likevel:)

Har en selvsydd fra 1 mann og en voksi urban. Ellers har vi sånn Emalljunga fleece pose til sommern.

Til guttungen nå har vi 3stk.
Videre lammeskinn og flere ulike pledd.

Pose 1-vinterpose i saueskinn. Kjempe flott. Lyseblå med liten snegle nederst som pynt. Deilig lammeull inni. Varm og god. Denne er arvet og ganske gammel.
Pose 2: Vinterpose fra elodie details.
Ser slik ut.
vognpose.jpg
Vi har i sort.

Så har vi fleecepose når dt blir mildere. Vår og sommer. Varm høst.

CIMG4441.JPG CIMG4442.JPG
Og det er denne. Vurderte hans fulle navn på,Oliver James. Men ville blitt så mye bokstaver:p

Til mageboeren har vi ikke bestemt oss. Er det en gutt inni der bruker vi det vi har. Er det en jente er jeg nødt for å ha en i rosa. Det er nå trossalt favoritfargen min:p Blir da en elodie details pose til, siden vi har vært strålende fornøyde. Og da bestiller jeg i sommer i såfall for da får jeg fortsatt på salg;) Guttungen bruker nå fortsatt vognpose, er 2år og 2mnd ca når mageboeren kommer:)

Har Voksi Urban etter førstemann, så vi kommer sikkert bare til å bruke den :) Vil ha en bilstolpose i tillegg, og da tenker jeg Odenwalder :) Eneste minuset med Voksi Urban syns jeg er at glidelåsen er på siden. Mye lettere å åpne litt når den er midt på..

Har Voksi Urban etter førstemann, så vi kommer sikkert bare til å bruke den :) Vil ha en bilstolpose i tillegg, og da tenker jeg Odenwalder :) Eneste minuset med Voksi Urban syns jeg er at glidelåsen er på siden. Mye lettere å åpne litt når den er midt på..
Jeg vil også ha bilstolpose denne gangen! Savnet det ikke sist, men nå som jeg har en til er det greit å slenge minste i bilstolpose og kjøre i bhg for eksempel:) før gikk alt i vårt tempo men nå har vi jo en større å ta oss av:p

Vi har en Troller-pose til snuppa nå, som også ble brukt til førstemann. Hun er jo bare 2 år og 5 mnd når denne babyen kommer, så er muligheter for at hun fortsatt sover dupp en stund til (førstemann slutta med dupp akkurat i den alderen). Så tror nok vi kjøper en til. Skal sjekke ut en med glidelås på midten og som kan snurpes godt sammen i hodet.

Vi kjøpte en bilstolpose brukt til nr.to og den var super! Som sagt over, med en unge fra før så var behovet for å raskt gå ut i bil og inn i bhg. Den har vi fortsatt og vil nok bruke den igjen.

Vi har voksi urban, lammeskinnspose og fleecepose så får klare oss med det. Men bilstolpose som flere nevner her skal jeg kjøpe nå som det blir et novembernurk :)

Back
Topp