Vognpose

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hvilken vognpose vil dere anbefale. Har en voksi pose. Men synes den blir for varm nå som det nærmer seg vår, og det blir litt mildere i luften
 
Her bruker jeg ullskinn i bunnen og hjemmestrikka teppe nå. Hun har på seg to lag med ull og et hjemmestrikka teppe, og så har jeg et ekstra ullteppe med i tilfelle. Men det er +4 - +6 grader ute på dagtid nå. Hun er god og varm :)
 
Skal være til sportsdelen. Bruker dundrende nå, og lammeskin i bunnen
 
Vi har lammeskinnspose. Brukt det hele vinteren. Har bare mindre klær på henne nå som det ikke er så kaldt.
 
Jeg funderer litt på å kjøpe en fleecepose til vår-/høstbruk, syns f.eks. buggysnuggle sine ser fine ut, og dem er det også mange av på finn så det trenger ikke bli dyrt. Alternativet er tepper nå som dunposen snart er i varmeste laget, men med tepper og sportsvogn er det så fort gjort at dem sparkes av og seiler avgårde. På den annen side har jo vogna en fotpose. Må tenke litt på det, skjønner jeg.
 
Jeg funderer litt på å kjøpe en fleecepose til vår-/høstbruk, syns f.eks. buggysnuggle sine ser fine ut, og dem er det også mange av på finn så det trenger ikke bli dyrt. Alternativet er tepper nå som dunposen snart er i varmeste laget, men med tepper og sportsvogn er det så fort gjort at dem sparkes av og seiler avgårde. På den annen side har jo vogna en fotpose. Må tenke litt på det, skjønner jeg.
Eg fikk ikkje med fotpose da eg kjøpte min. De leiter enda etter den, men de har nettopp flyttet, så ikkje så lett..

Tenker tepper ikkje blir noe lett med tanke på seler. Men eg tenkte eg skulle kjøpe fleecepose eg å. Få se litt på finn.no
 
Voksi kommer nå med noen fine vår/sommer poser! Kunne godt tenkt meg det, men får nå se.. Veit ikke helt hva løsningen blir her enda..
 
Jeg funderer litt på å kjøpe en fleecepose til vår-/høstbruk, syns f.eks. buggysnuggle sine ser fine ut, og dem er det også mange av på finn så det trenger ikke bli dyrt. Alternativet er tepper nå som dunposen snart er i varmeste laget, men med tepper og sportsvogn er det så fort gjort at dem sparkes av og seiler avgårde. På den annen side har jo vogna en fotpose. Må tenke litt på det, skjønner jeg.
Vi brukte en fleecepose i høst. Kan anbefale det altså. Tenkte å bruke den nå i vår, men drar den ikke frem riktig ennå.
 
Har ikke testet den enda, men siden det er strålende sol og 8 varmegrader i dag så ligger den klar i vogna til vi skal trille tur etterpå ☺
Var også veldig i tvil om jeg skulle ta den som var vanntett eller den vanlige. Får se om jeg angrer :p
 
E du fornøyd med den vognpose .?? Tenkte å kjøpe en. Merket ikkje om eg skal kjøpe den som e vanntett eller de vanlige
Da fikk jeg testet posen på to turer i dag, og er fornøyd! ☺
Hun var god og varm, nesten for varm...bør vel kle på henne litt mindre med tøy neste gang sola skinner sånn :p
Var deilig å slippe den svære dunposen!
 
Da fikk jeg testet posen på to turer i dag, og er fornøyd! ☺
Hun var god og varm, nesten for varm...bør vel kle på henne litt mindre med tøy neste gang sola skinner sånn :p
Var deilig å slippe den svære dunposen!
Fikk nettopp beskjed at fleece poser ikkje var bra å kjøpe da de blir svett og klam i dem.
Men greit med noe som tar lite plass å. Og det gjør jo ikkje dunposen
 
Back
Topp