Vognpose

Etter å ha diskutert frem og tilbake med meg selv flere ganger i går, gikk jeg for en Easygrow Nature. Nå gleder jeg meg til å hente den på posten om ett par dager :) Mannen ble litt skuffa da han fikk høre at det ikke ble den vognposen med pingvinen på. Han syns den var litt søt, han :p
 
Voksi classic, Emmaljunga pose og lammeskinnspose:) Sånn blir det etter et par unger;) Men Minsta nå bruker foreløpig voksi classicen i barnehagen:)
 
Har dunpose etter storebroren, men husker ikke hvilken det var.. Brun, ganske kjønnsnøytral - og med forlenger, slik at den kan brukes lenge.
 
Syntes den pingvinen er kjempe søt jeg :D :p
 
Jeg kjøpte voksi urban posen. Den er veldig nøytral i utseende og er med forlenger, så den kan brukes opp til barnet er 5(?) år. Eneste dumme er den forferdelig stygge pingvin puten nedi posen, synes den ødelegger mye :/ men den kunne jo taes av, så tenkte det ikke gjorde noe.. Men når man tar vekk puten er jo der 2 borrelås fester som sikkert er veldig ubehagelig å ligge på, så puten er fortsatt på. Ellers virker det som en god pose :)
Vi har voksipose, men den heter city tror jeg! Fikk den til jul av min skjønne farmor:) Er bare en bitteliten pingvin"logo" på kanten av puta på den typen! Vet du hva som er forskjell på de?
 
Vi har voksipose, men den heter city tror jeg! Fikk den til jul av min skjønne farmor:) Er bare en bitteliten pingvin"logo" på kanten av puta på den typen! Vet du hva som er forskjell på de?
Største forskjellen er vel utseendet og at Urban har både ull og dun, men siden City ikke har ull så er den enklere å rengjøre selv :)
 
Vi har voksipose, men den heter city tror jeg! Fikk den til jul av min skjønne farmor:) Er bare en bitteliten pingvin"logo" på kanten av puta på den typen! Vet du hva som er forskjell på de?

Har lite peiling, første barnet dette, så har igrunnen absolutt ingen erfaring med baby ting. Jeg googla rett og slett og såg på diverse tester når jeg skulle kjøpe ting. Så hørte jeg med diverse venninner som har barn :) finnes veldig mye bra der ute, så er vell opp til hver enkelt hva man legger vekt på. Grunnen til at jeg valgte urban posen var pga kvaliteten, at den er med forlenger og kan brukes lenge, og at den er fin og nøytral i utseende (minus puta). Vurderte risa rosa pga utseende, men valget falt tilslutt på voksi :)
 
Syntes den pingvinen er kjempe søt jeg :D :p

Jeg og!!! <3
Her kjøpes ALT med pingvin på inn, da det er favorittdyret til samboer, jeg har den som nummer 2, etter et annet dyr, og det har også blitt "vårt dyr" siden vi begge er enige i at det kan vi kjøpe til baby, ha på interiør osv, så den pingvinen er hele grunnen til at vi har valgt den posen :D
 
Har lite peiling, første barnet dette, så har igrunnen absolutt ingen erfaring med baby ting. Jeg googla rett og slett og såg på diverse tester når jeg skulle kjøpe ting. Så hørte jeg med diverse venninner som har barn :) finnes veldig mye bra der ute, så er vell opp til hver enkelt hva man legger vekt på. Grunnen til at jeg valgte urban posen var pga kvaliteten, at den er med forlenger og kan brukes lenge, og at den er fin og nøytral i utseende (minus puta). Vurderte risa rosa pga utseende, men valget falt tilslutt på voksi :)
Huhi, samme her! Er helt blank på hva som er bra og ikke:) men tror vi skal bli fornøyde med den! Har også forlenger den modellen vi har! Risa rosa er sååå fine, men tror egentlig voksi er litt mer greie i bruk:) De skal hvertfall ikke fryse de små<3
 
Back
Topp