Vognpose

Hønipønii

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
Hvilken vognpose har dere kjøpt til babyen? Har sett litt på risarosa sin, har sååå lyst på den, den er så fin :D men vet ikke helt. Noen som har noen erfaringer å komme med? :)
 
Jeg kjøpte også voksi urban, ville ha en som var praktisk og lett å vaske. Foruten bakdelen så må den ikke sendes inn til rens, og stoffet på utsiden er vann- og vinnavstøtende. Risarosa sine er veldig pene og fine, men jeg synes de er fryktelig dyre i forhold til funksjonalitet :(
 
Jeg sitter og vurderer Easygrow nature. Så nettopp at Lilleprinsen.no har tilbud på Easygrow-poser nå :D Det er jo et hav av forskjellige vognposer, og jeg som er så ubeslutsom syns det er forferdelig vanskelig å bestemme meg...
 
Har kjøpt easygrow , får ikke prøvd før i februar.. Likte den bedre enn voksi..
 
Jeg har kjøpt en urban til veslegull i magen. Har ikke fått prøvd ennå seff, men var visst best i test ifjor eller noe. Til første gutten hadde jeg en klassisk voksipose iull, funka fint det også, og har den fortsatt, men hadde lyst på dun denne gangen.
 
Har fått av svigerinno mi so har sydd te oss!:)
 
Jeg sitter og vurderer Easygrow nature. Så nettopp at Lilleprinsen.no har tilbud på Easygrow-poser nå :D Det er jo et hav av forskjellige vognposer, og jeg som er så ubeslutsom syns det er forferdelig vanskelig å bestemme meg...
Den har vi også, vi hadde kjøpt en mindre pose, men den ble jo for kort før han sluttet å sove på dagen. Easygrow endte vi med å kjøpe når han vokste ut av den lille posen og vi måtte ha noe lengre.
Jeg skal bruke den korte billige posen til babyen enda siden en av storebrødrene fortsatt sover i den lange Easygrow posen i barnehagen.

Ville bare si at Easygrow er et godt kjøp.
 
Har kjøpt en Voksi Urban i svart :) har ikke prøvd den. Til de to første hadde vi den klassiske voksiposen med knyting.
 
Sniker fra mars, vi har risarosa til storesøster og hun bruker den fremdeles. Brukte gåseler en periode, men nå uten seler igjen. Har annen i bhg men risarosan er den beste og varmeste posen synes vi:) vært kjempe fornøyd hele veien
 
Jeg kjøpte voksi urban posen. Den er veldig nøytral i utseende og er med forlenger, så den kan brukes opp til barnet er 5(?) år. Eneste dumme er den forferdelig stygge pingvin puten nedi posen, synes den ødelegger mye :/ men den kunne jo taes av, så tenkte det ikke gjorde noe.. Men når man tar vekk puten er jo der 2 borrelås fester som sikkert er veldig ubehagelig å ligge på, så puten er fortsatt på. Ellers virker det som en god pose :)
 
Jeg kjøpte voksi urban posen. Den er veldig nøytral i utseende og er med forlenger, så den kan brukes opp til barnet er 5(?) år. Eneste dumme er den forferdelig stygge pingvin puten nedi posen, synes den ødelegger mye :/ men den kunne jo taes av, så tenkte det ikke gjorde noe.. Men når man tar vekk puten er jo der 2 borrelås fester som sikkert er veldig ubehagelig å ligge på, så puten er fortsatt på. Ellers virker det som en god pose :)
Tenkte det samme med puta haha. Men man kan vel bruke en sånn kjempetynn og flat nyfødtpute der istedet :) og når babyen ligger oppå pingvinen så synes den ikke uansett! :D
 
Tenkte det samme med puta haha. Men man kan vel bruke en sånn kjempetynn og flat nyfødtpute der istedet :) og når babyen ligger oppå pingvinen så synes den ikke uansett! :D

Tenkte å prøve å legge noe over de festene som du sier, og se ;) ellers regner jeg med babyen dekker pingvinen, hehe. Men den puta irriterer meg hver gang jeg går fordi den fine vogna med den søte vognlenken på, så bare "BAM", pingvinen ...... :eek:
 
Tenkte å prøve å legge noe over de festene som du sier, og se ;) ellers regner jeg med babyen dekker pingvinen, hehe. Men den puta irriterer meg hver gang jeg går fordi den fine vogna med den søte vognlenken på, så bare "BAM", pingvinen ...... :eek:
Haha! Samboeren min hater den han også. Tenker ikke så mye på det jeg, men legg evt et fint putetrekk eller noe over den :)
 
Haha! Samboeren min hater den han også. Tenker ikke så mye på det jeg, men legg evt et fint putetrekk eller noe over den :)

Skulle ønske jeg ikke brydde meg, men det er umulig :p men altså, sålenge babyen har det behagelig så spiller jo det egentlig ingen rolle.. Så får jeg heller bare gå å irritere meg. Bryr meg veldig om kvalitet men nesten like viktig at det ser noen lunde ok ut også.
 
Skulle ønske jeg ikke brydde meg, men det er umulig :p men altså, sålenge babyen har det behagelig så spiller jo det egentlig ingen rolle.. Så får jeg heller bare gå å irritere meg. Bryr meg veldig om kvalitet men nesten like viktig at det ser noen lunde ok ut også.
Enig med deg, og når man først henger seg opp i en ting så er det ikke lett å gi slipp hehe. Du finner nok en fin løsning på det! :) det her er første gang for meg, så jeg er veldig spent på å se om vognposen er så bra som tester og sånt skal ha den til :)
 
Hehe, den pingvinen var en av grunnene til at jeg gikk for Easygrow og ikke Voksi Urban da jeg kjøpte vognpose til storebroren. :p
 
Har også posen med teit pingvin :D
Blir nesten litt misunnelig på ungen, ser deilig ut å sove i vogna..
 
Back
Topp