Vognpose

Har dere noen anbefalninger til vognpose?
Jeg tenker en dunpose barnet kan vokse i passer oss bra, og ser denne er på tilbud:
http://www.jollyroom.no/produkter/easygrow-lampopussi-nature-navy-melange-4
Det vil vel være behov for posen mot høsten, eller om vi skal på telttur i sommer. På sommeren blir den vel for varm om man ikke er på fjellet?
Har ikke så mye peiling på vognpose, men den ser jo grei ut denne? Salg er jo bra, og hvis man skal tenke at dyrt er bra så må det jo være god kvalitet på den der :)

Har dere noen anbefalninger til vognpose?
Jeg tenker en dunpose barnet kan vokse i passer oss bra, og ser denne er på tilbud:
http://www.jollyroom.no/produkter/easygrow-lampopussi-nature-navy-melange-4
Det vil vel være behov for posen mot høsten, eller om vi skal på telttur i sommer. På sommeren blir den vel for varm om man ikke er på fjellet?

EasyGrow blir stadig meir populær :) Men slike poser er meir til vinter, når det er/nærmar seg minus grader :)

Her blir det nok bugaboo sin, både sommer og vinterdyne i vognposen, så passer den bedre med selve vogna :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har odenwalder vognpose og er veldig fornøyd med den. Har den som bilstolpose også som jeg brukte første vinteren til sønnen min som er født i okt da jeg følte den store posen blei alt for stor til en liten baby, veldig kjekt. I tillegg har jeg nå en fleecepose som jeg har brukt nå i høst når det har vært så mildt:). Veldig fornøyd med det også.

Vi har både easygrow hood og voksi urban. Easygrow er mye lunere rundt hodet og mykere, veldig god! Synes at mange av de andre posene er for åpen oppe (jobber i barnehage). Voksien brukte vi når hun var eldre, den satt finere i trehjulingen da den var stivere i stoffet. Hadde etterhvert easygrowen i sovevogn i barnehagen.

Jeg har bestilt vognpose av "by milla" på facebook. Minner litt om risarosa posene. Gleder meg til og få den åsså har jeg en god lammeullpose fra storesøster var liten til vinteren.

Tror de fleste dunposer er gode.
Har selv easygrow og er kjempe fornøyd. Han er alltid god og varm i den. Brukt den frem til han er 2,5 år nå. Nå har han sluttet å sove på dagen, og ny baby overtar den.
Bruker den når det er mindre enn kanskje 5 grader ute. Den er VARM

Voksi posene er veldig gode synes eg. Ull i botn og dun i toppen :)

Vi har Easy grow som vi brukte til storebror. Veldig fornøyd med den, men kunne ikke bruke den før det begynte å bli KALDT, for den er veldig varm og det samme er storebror :p
Skal kjøpe en saueskinnspose som vi kan bruke når det ikke er minusgrader, jeg ødela den forrige:(

Tror ikke jeg blir å kjøpe før vi trenger til etter sommeren igjen. Litt usikker på hvilken vi skal ha ennå.

Til og begynne med blir det sommerdundyne og ullpledd her, samt soveskinn i ull selvfølgelig. På høst/vinter tar jeg i bruk min voksi classic med dun i. God og varm. Har også en saueskinnspose til de kaldeste dagene. Den har vært brukt i familien siden jeg selv var baby.

Nå har ikke vi barn fra før, så jeg har ingen erfaringer med vognposer til egne barn, men jeg jobber på småbarnsavdeling i barnehage så jeg har sett litt hvilke som er gode når barna blir litt større. Synes mange vognposer er så åpne i halsen og fort blir korte når barna blir 2-3 år.
Vi skal ha Easygrow nature, her vi bor er vinteren kald og det er ofte minusgrader, så da blir den perfekt. Liker at det er med en forlengerdel til den. Til å begynne med blir det nok bare dyne og/eller pledd i vogna :)

Jeg bestilte easygrow nature, jeg :) gleder meg til å få den i hus og se kvaliteten :)

Back
Topp