Vognpose

Jo, hadde odenwälder til de to andre Og var kjempefornøyd med den. Dessverre ble den solgt, vi skulle jo ikke ha flere [emoji12]

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Da har jeg bestilt Voksi city! Gleder meg til den kommer :)

Vi har kjøpt den voksi med pingvin...en til hver vogn..:p
Alle voksi-posene kan ha pingvin.

vi får Voksi urban av besteforeldre og oldeforeldre i julegave, men får den i oktober.
Har ikke planlagt å bytte, tar det litt som det kommer. Håper jeg vil skjønne når han trenger å bytte, ihvertfall når han begynner å vil sitte i vogna.

Vi har arva en av famile, har ikke prøvd den enda, eller sett på den - kanskje på tide :p blir sikkert greit uansett :)
Bagdelen har vi begynt å bruke innimellom, veldig enkelt å bytte på city crossen så bruker bagdelen for sovetur og sportsdelen til bare tur, hender hun sovner i sportsdelen også, men er veldig lett å legge helt ned uten at hun våkner :) og det blir mindre grining når hun kan se seg rundt :)

Alle voksi-posene kan ha pingvin.

vi får Voksi urban av besteforeldre og oldeforeldre i julegave, men får den i oktober.
Har ikke planlagt å bytte, tar det litt som det kommer. Håper jeg vil skjønne når han trenger å bytte, ihvertfall når han begynner å vil sitte i vogna.
Jaja.... vi har to stk voksi urban da har tatt i bruk den ene i vogna hu sover i ute hjemme nå, i den andre vogna har vi en hjemmesydd fleece pose enda

Jaja.... vi har to stk voksi urban da har tatt i bruk den ene i vogna hu sover i ute hjemme nå, i den andre vogna har vi en hjemmesydd fleece pose enda
Kan du legge ut bilde av den hjemmesydde?
Sikkert kjempe fin:)

Back
Topp