Vognpose

Adele

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Septemberlykke 2016
Hvilken vognpose har dere eller har dere tenkt å kjøpe, og når har dere planer om å bytte til sittedel i vogna? :)

Har Risarosa, som er veldig lun og varm :) Så må vi kjøpe oss Bugaboo High Performance når lillegutt skal over til sittedelen. Leste på bagen til Bugaboo, skal ikke brukes over 6 mnd :p lillegutt er rett over 4 mnd nå, herregud hvor ble tida av ?! De vokser jo så fort...

Vi har voksipose urban. Kommer til å skifte til sportsdel når han klarer å sitte selv, blir for lang for bagdelen eller begynner å dra seg opp:)

Vi har Brio Happy vogn og synes bagen begynner å se litt liten ut allerede. Må de kunne sitte selv når man tar i bruk sportsdelen?

Risarosa posen er helt nydelig, men Voksi Urban er kanskje mer praktisk om det regner eller snør?

Vi har voksi. Den med sånn pingvin i bunn :p Urban er det vel? Bytter når jeg ser han vil opp og se, blir for liten for bagen el.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har Brio Happy vogn og synes bagen begynner å se litt liten ut allerede. Må de kunne sitte selv når man tar i bruk sportsdelen?

Risarosa posen er helt nydelig, men Voksi Urban er kanskje mer praktisk om det regner eller snør?

Kan jo bruke sportsdelen liggende, evt ett hakk opp :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har veldig lyst på risa rosa posen:)

Har voksi urban, har bugaboo buffalo men brei og lang bag(77cm innvendig) så har god plass enda. Har begynt å bruke voksi posen idag da det var 7 grader da lillemann skulle sove kl 08:30 idag. Deilig med god plass i bag.
Sportdelen kan brukes nå allerede for den har full liggestilling. Men har en som ikke er særlig nysjerrig så regner med bag varer lenge enda, selv om lillemann er 67cm (4mnd)

Har en lammeskinnspose som er brukt til gutta også. Den får ikke plass i bagdelen, så må bytte til sportsbag når den skal taes i bruk.

Men snuppa prøver stadig å snu seg i vogna, så tror jeg må bytte snart.

Barnet må ikke sitte selv før man skifter til sportsdelen, flere i barselgruppen hos meg har byttet allerede. De har sportsdel som man kan legge helt ned. Her er vesla snart for lang for bagen pluss at hun strekker seg for å glane at vi snart ser oss nødt til å bytte. Håper vi kan ha bagdelen en måned til, men det spørs:) Hun er 5 mnd om et par dager...

Barnet må ikke sitte selv før man skifter til sportsdelen, flere i barselgruppen hos meg har byttet allerede. De har sportsdel som man kan legge helt ned. Her er vesla snart for lang for bagen pluss at hun strekker seg for å glane at vi snart ser oss nødt til å bytte. Håper vi kan ha bagdelen en måned til, men det spørs:) Hun er 5 mnd om et par dager...
Min er jo bare 3,5 måned, men er ganske lang og han strekker seg også opp for å glane :) Han må få sterke magemuskler av å ligge sånn :p Han får holde ut litt til i bagdelen, men godt å høre at de ikke trenger å sitte selv før vi bytter.

Min er jo bare 3,5 måned, men er ganske lang og han strekker seg også opp for å glane :) Han må få sterke magemuskler av å ligge sånn :p Han får holde ut litt til i bagdelen, men godt å høre at de ikke trenger å sitte selv før vi bytter.
Åh så herlig:) En nysgjerrig gutt som vil utforske alt. Sånn er vesla mi også:)
Jeg har samme vogn som deg, og det synger på siste verset for bagdelen nå.
Gleder meg litt til å begynne med sportsdelen også:)

Gutten din må være lang da siden han allerede begynner å få det trangt:)
Hvilken vognpose kommer du til å kjøpe?

Har en merinoullpose etter storebror som vi blir til å bruke. Når det kommer til sportsdel så bytter vi når han ikke vil ligge i bagen mer eller den blir for liten.. Håper han kan bruke den en god stund til :)
Sikler på den risarosa posen..men det blir litt råflott å bytte ut den vi har :p

Åh så herlig:) En nysgjerrig gutt som vil utforske alt. Sånn er vesla mi også:)
Jeg har samme vogn som deg, og det synger på siste verset for bagdelen nå.
Gleder meg litt til å begynne med sportsdelen også:)

Gutten din må være lang da siden han allerede begynner å få det trangt:)
Hvilken vognpose kommer du til å kjøpe?
Ja han er ganske lang, var 64,5 cm ved 3 mnd kontroll for 2 uker siden. Han har jo fortsatt noen cm å gå på i vogna. Bare synes han vokser så fort, og det ser ut som at vi må ta i bruk sittedelen før jeg hadde trodd :)

Vet ikke helt hvilken vognpose jeg skal velge. Tror det blir Voksi Urban. Litt kjedelig kanskje, men kjenner flere som er veldig fornøyde med den. Risarosa posen er jo mye finere, men tror ikke den er like praktisk å bruke i sportsdelen. Har visstnok ikke hull til selene.

Ser det er salg på Voksi City. Noen som har erfaringer med den? :-)

Back
Topp