Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har Brio Happy vogn og synes bagen begynner å se litt liten ut allerede. Må de kunne sitte selv når man tar i bruk sportsdelen?
Risarosa posen er helt nydelig, men Voksi Urban er kanskje mer praktisk om det regner eller snør?
Voksi City har jeg kjøpt
Barnet må ikke sitte selv før man skifter til sportsdelen, flere i barselgruppen hos meg har byttet allerede. De har sportsdel som man kan legge helt ned. Her er vesla snart for lang for bagen pluss at hun strekker seg for å glane at vi snart ser oss nødt til å bytte. Håper vi kan ha bagdelen en måned til, men det spørs Hun er 5 mnd om et par dager...Vi har Brio Happy vogn og synes bagen begynner å se litt liten ut allerede. Må de kunne sitte selv når man tar i bruk sportsdelen?
Risarosa posen er helt nydelig, men Voksi Urban er kanskje mer praktisk om det regner eller snør?
Min er jo bare 3,5 måned, men er ganske lang og han strekker seg også opp for å glane Han må få sterke magemuskler av å ligge sånn Han får holde ut litt til i bagdelen, men godt å høre at de ikke trenger å sitte selv før vi bytter.Barnet må ikke sitte selv før man skifter til sportsdelen, flere i barselgruppen hos meg har byttet allerede. De har sportsdel som man kan legge helt ned. Her er vesla snart for lang for bagen pluss at hun strekker seg for å glane at vi snart ser oss nødt til å bytte. Håper vi kan ha bagdelen en måned til, men det spørs Hun er 5 mnd om et par dager...
Åh så herlig En nysgjerrig gutt som vil utforske alt. Sånn er vesla mi ogsåMin er jo bare 3,5 måned, men er ganske lang og han strekker seg også opp for å glane Han må få sterke magemuskler av å ligge sånn Han får holde ut litt til i bagdelen, men godt å høre at de ikke trenger å sitte selv før vi bytter.
Ja han er ganske lang, var 64,5 cm ved 3 mnd kontroll for 2 uker siden. Han har jo fortsatt noen cm å gå på i vogna. Bare synes han vokser så fort, og det ser ut som at vi må ta i bruk sittedelen før jeg hadde troddÅh så herlig En nysgjerrig gutt som vil utforske alt. Sånn er vesla mi også
Jeg har samme vogn som deg, og det synger på siste verset for bagdelen nå.
Gleder meg litt til å begynne med sportsdelen også
Gutten din må være lang da siden han allerede begynner å få det trangt
Hvilken vognpose kommer du til å kjøpe?