Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt passer jo til hvitNoen som vet om hvite vognposer? Vanskelig å velge farge når vognen er hvitKan jo eventuelt velge den som hører til vognen da.
Det gjør jo detAlt passer jo til hvitHvit vognpose blir fort skitten ville jeg tenkt
Tror nok det holder med en babydyne evt kan du også få tak i vår/høstpose. Vi har kjøpt voksi urban men denne virker veldig varm, så tenker bare å bruke dyne den første tiden. Har lammeskinn men når det er 15-20 grader ute lurer jeg på om ikke det også blir for varmt!?Er dere tenkt å bruke vognpose helt fra babyen er født? Vi har kjøpt saueskinn og vogndyne som vi er tenkt å bruke i begynnelsen. Når det blir kaldere kler vi bare mer på han, og legger på ullteppe i tillegg. Når behovet melder seg for vognpose tipper jeg det blir noe sånt som Voksi Urban til vår gutt også. Tenker det uansett er litt vel varmt med Voksi Urban slik været er nå? Har ikke erfaring med det da, bare antar at siden babyer lett blir overopphetet så kan det vel være litt varmt med tykk pose allerede nå?
Kommer nok til å vente litt med å ta fram Voksi posen. Men må se ann været. I starten kommer vi til å bruke saueskinn under og dyne over, og trekket til vogna over der vist det blåser eller er kjørlig.Er dere tenkt å bruke vognpose helt fra babyen er født? Vi har kjøpt saueskinn og vogndyne som vi er tenkt å bruke i begynnelsen. Når det blir kaldere kler vi bare mer på han, og legger på ullteppe i tillegg. Når behovet melder seg for vognpose tipper jeg det blir noe sånt som Voksi Urban til vår gutt også. Tenker det uansett er litt vel varmt med Voksi Urban slik været er nå? Har ikke erfaring med det da, bare antar at siden babyer lett blir overopphetet så kan det vel være litt varmt med tykk pose allerede nå?
Er dere tenkt å bruke vognpose helt fra babyen er født? Vi har kjøpt saueskinn og vogndyne som vi er tenkt å bruke i begynnelsen. Når det blir kaldere kler vi bare mer på han, og legger på ullteppe i tillegg. Når behovet melder seg for vognpose tipper jeg det blir noe sånt som Voksi Urban til vår gutt også. Tenker det uansett er litt vel varmt med Voksi Urban slik været er nå? Har ikke erfaring med det da, bare antar at siden babyer lett blir overopphetet så kan det vel være litt varmt med tykk pose allerede nå?
Synes det er best å ha saueskinnet oppå lakenet. Da blir det godt og lunt for babyen.Her vi bor er det allerede ganske kaldt om morgenen, og om en mnd kan det jo fort være mye kaldere ute på dagen også. Greit å ha pose klartNår dere bruker saueskinn, har dere det oppå laken, eller under?