Vognpose

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Det er den siste dyre tingen vi har igjen å kjøpe. Lurer på enten voksi urban eller easygrow hood, men syns det er vanskelig å velge! Tenker den må være lett å få babyen ut og inn av, og så må den være grei å vaske. Erfaringer?

Da tror jeg kanskje jeg ville valgt en av de med glidelås på toppen fremfor på siden . Bare en tanke. Ikke prøvd selv :) jeg er veldig ubestemt jeg også og har ikke klart å bestemme meg enda

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi kjøpte EG hood.. Ikke testet den enda, men den er myk, lett og god + at jeg liker at den har åpning på topp og ikke sidene. Også kan man snøre igjen godt rundt hodet :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Samme her. Det er den eneste tingen vi mangler! Har en liten dunpose vi skal bruke i begynnelsen, som vi har fått lånt og renset. Vet ikke hvilken funksjon den egentlig skal ha. Men virker nå grei foreløpig:)
Synes det er kjempe vanskelig å bestemme seg for vognpose!

Anbefaler Voksi urban. :) Veldig god.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har kjøpt odenwalder til vogn og voksi til bil :)
Nå ser det (heldigvis) ut til at det er en stund til vi får bruk for den :D Er jo så mildt og fint i landet for tida :)

Har kjøpt Voksi Urban, men hvordan den er i praksis vet jeg ikke enda. Har vel egentlig bare kjøpt den fordi den vant en eller annen forbrukertest og så har jeg lest mye positivt. :)

Er dere tenkt å bruke vognpose helt fra babyen er født? Vi har kjøpt saueskinn og vogndyne som vi er tenkt å bruke i begynnelsen. Når det blir kaldere kler vi bare mer på han, og legger på ullteppe i tillegg. Når behovet melder seg for vognpose tipper jeg det blir noe sånt som Voksi Urban til vår gutt også. Tenker det uansett er litt vel varmt med Voksi Urban slik været er nå? Har ikke erfaring med det da, bare antar at siden babyer lett blir overopphetet så kan det vel være litt varmt med tykk pose allerede nå?

Noen som vet om hvite vognposer? Vanskelig å velge farge når vognen er hvit:p Kan jo eventuelt velge den som hører til vognen da.

Noen som vet om hvite vognposer? Vanskelig å velge farge når vognen er hvit:p Kan jo eventuelt velge den som hører til vognen da.
Alt passer jo til hvit :) Hvit vognpose blir fort skitten ville jeg tenkt

Vi har voksi urban etter storebror :) helt super :) en "bygger" den jo om også når barnet blir større... Og kjempe go og varm :)

Er dere tenkt å bruke vognpose helt fra babyen er født? Vi har kjøpt saueskinn og vogndyne som vi er tenkt å bruke i begynnelsen. Når det blir kaldere kler vi bare mer på han, og legger på ullteppe i tillegg. Når behovet melder seg for vognpose tipper jeg det blir noe sånt som Voksi Urban til vår gutt også. Tenker det uansett er litt vel varmt med Voksi Urban slik været er nå? Har ikke erfaring med det da, bare antar at siden babyer lett blir overopphetet så kan det vel være litt varmt med tykk pose allerede nå?
Tror nok det holder med en babydyne evt kan du også få tak i vår/høstpose. Vi har kjøpt voksi urban men denne virker veldig varm, så tenker bare å bruke dyne den første tiden. Har lammeskinn men når det er 15-20 grader ute lurer jeg på om ikke det også blir for varmt!?

Vi har easygrorow etter storebror som vi kjøpte for å ha i bhg. Vi er såå fornøyde, den er god og varm og elsker at den kan "snurpes" igjen:-)
De i bhg sa at dette var den beste posen de hadde vært borti. Mens de fleste andre hadde voksi urban eller oldenwalder (som også er gode poser altså:-) ) gutten vår lå stortsett bare i lue og tynnt ullundertøy eller tynn fleece på de kaldeste dagene, så de andre med tykke ullgensere osv:-) så ville uten tvil kjøpt den igjen:-)
Til hjemmebruk har vi ullskinspose som mamma har sydd, den er jo kjempe god, men de kan nesten måle seg med hverandre:-)

Kommer nok til å vente litt med å ta fram Voksi posen. Men må se ann været. I starten kommer vi til å bruke saueskinn under og dyne over, og trekket til vogna over der vist det blåser eller er kjørlig.
Når gradestokken kryper nedover blir d fort kaldt for de små nyfødte, og her kan det lett bli litt værhardt. Så tar den nok i bruk i fra oktober eller noe. For vi kommer til å være mye ute.

Nei, ikke hvis været forblir som dette :)
Jeg kjøpte det inn fordi jeg vet jeg trenger det etterhvert og ville bare ha det i hus. Så blir nok noen uker til det brukes tenker jeg. Foreløpig holder det nok med dyne og/eller teppe. Er mer bekymra for å gjøre henne for varm enn for kald, for blir de kalde sier de fra. Og da er det bare å ta litt mer på :)

Her vi bor er det allerede ganske kaldt om morgenen, og om en mnd kan det jo fort være mye kaldere ute på dagen også. Greit å ha pose klart :) Når dere bruker saueskinn, har dere det oppå laken, eller under?

Her vi bor er det allerede ganske kaldt om morgenen, og om en mnd kan det jo fort være mye kaldere ute på dagen også. Greit å ha pose klart :) Når dere bruker saueskinn, har dere det oppå laken, eller under?
Synes det er best å ha saueskinnet oppå lakenet. Da blir det godt og lunt for babyen.

Kjøpte easygrow hood på salg for et par uker siden til bruk senere i høst/vinter :) I Oslo er det fremdeles forholdsvis varmt ute.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp