Vognpose

smiiley

Andre møte med forumet
Noen som har gode erfaringer med vognpose som de har lyst å dele? Trenger en nå til høsten og hadde vært kjekt me litt innspill til god vognpose :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har dunpose fra Arctic. Kjøpte den fordi den var satt ned 600 kr, og var veldig fin og kjentes deilig ut. Den har avtagbar forlengerdel. Og hull til vognseler, samt antiskli under. Min er koksgrå med hvite stjerner inni. Sjekket ikke tester. Den var helt super i vinter. Godt og varmt nedi der. Baby er født 3/2. :)

Jeg har ingen personlig erfaring å komme med, men jeg skal definitivt ha lammeskinnspose. Synes de er finest i vognen, og lammeskinn må være herlig på kalde dager :)

sitter på padda!

Hadde to lammeskinnsposer i vinter som var. Type eldgamle (fra meg og sambo var baby), men må nok invistere i noe nytt denne vinteren da de posene er veldig små og ikke har hull til seler.. Vil ha noe nytt i lammeskinn tror jeg :)

Februar-14 mamma <3

Den fra arctic hørtes jo bra ut! Har tenkt på lammeskinnspose har hørt at de puster godt :) men ser at voksi er kommet best ut i test, noen som har erfaring med disse?

Har easygrow og er kjempe fornøyd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vil tro voksi har gode poser ja, de er jo kjempepopulære :)

Februar-14 mamma <3

Jeg har sett litt på easygrow og de så veldig kjekke og praktiske ut :) får se litt på nettet og finne ut hva jeg vil ha :)

Har voksi urban, fornøyd med den. Vet ikke hvordan den er i sportsdelen enda da.

Den nye som vi kjøper blir jo til bruk i sportsdelen da mini er blitt 6mnd og den blir til bruk til høsten og vinteren og senere til bruk i barnehagen.

Jeg har sett litt på easygrow og de så veldig kjekke og praktiske ut :) får se litt på nettet og finne ut hva jeg vil ha :)

Jeg har en fra easygrow, angrer ikke på den :)

Vi har kjøpt den her fra bugaboo selv om vi ikke har bugaboo-vogn: http://www.babyshop.no/bugaboo-fotpose?nosto=nosto-category-top Bruker den på sportsdelen, og kommer til å bruke den utover høsten så lenge det ikke er kjempekaldt.
Ellers håper jeg den vi hadde i våres fortsatt passer. Kjøpte den brukt, så vet ikke hvilket merke det er. Men den er veldig fin, for det fulgte med et løst lammeskinn som man kan ha inni posen eller bare bruke for seg.

Det er mange fine poser som er bare lammeskinn, men hvis vi skal ha en ny tenker jeg vi går for dun, for jeg føler at det former seg bedre rundt kroppen.

Jeg ville ha dunpose fordi den tar mindre plass, og som nevnt her - den former seg rundt kroppen. :) kan brukes som sovepose på tur også. ;)

Jeg har lammeskinnspose og vil absolutt anbefale det framfor dunpose! Men min er 35 år gammel så har ingen merker å anbefale deg. Men velg middels lengde på ullen. Og sjekk om stoffet utenpå ikke inneholder helseskadelige stoffer (gjelder alle typer poser da).

Den fra arctic hørtes jo bra ut! Har tenkt på lammeskinnspose har hørt at de puster godt :) men ser at voksi er kommet best ut i test, noen som har erfaring med disse?

Lammeskinn er bra både på kalde, fuktige og litt varmere dager. Puster, varmeregulerende og fuktabsorberende. Dun slår seg i fuktig vær, kan fort bli for varm på høst/vår, den trenger kroppsvarme fra barnet til oppvarming og så holder den ikke på varmen når den blir ligget på (må være luft mellom dunen som blir varmet opp). Voksi urban har ull i bunnen. Men personlig liker jeg den ikke. Den er liksom så "hardpakket" og flat, og glidelåsene på siden er knotete. Men vet mange andre er fornøyd.

Easy Grow har vi. Den var vel en av de beste ifølge flere tester :) var veldig god i vinter. Nesten for varm vil jeg si.

Min baby er varmblodig :P

Har voksi urban og er fornøyd, men den er veldig varm om jeg måååå si noe negativt. Har i allefall ikke egnet seg på annet enn skikkelig vinter til mine to varmblodige.

Har sett på både lammeskinnspose, voksi city og easygrow nature, så det er valgets kvaler! Liker veldig godt poser med glidlåsen framme, da jeg føler det er mest praktisk :)

Easy Grow har vi. Den var vel en av de beste ifølge flere tester :) var veldig god i vinter. Nesten for varm vil jeg si.

Hehe, ble litt for varm her også... Varm baby og mild vinter :)

Back
Topp