vognpose

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
har tenkt å kjøpe emmajunga citycross vogn, lurte på om det er noen med erfaring av vognposer til den vognen? som passer perfekt ;) siden denne vognen er litt mindre i størrelse enn andre vogner
jeg har termin i slutten av okt, så må være en som kan brukes på vinterstid og
 
Jeg har jo denne vognen jeg og, og bagen er noe liten, 74cm og ikke like bred, som for eks Edge duo. Så ville kjøpt en vinterpose som max er 74 cm, og den posen vil holde hele vinter og fram til mai når det er vanlig å bytte ut med tynnere pose eller bare teppe. Jeg brukte easygrow sin bilstolpose, helt grei pose. Nå trenger jeg en ny til høsten, og da tenker jeg enten Voksi urban, troller iglo eller en lammeskinnspose. Ikke lett å velge i denne barneutstyrjungelen;)

Når(hvis) vi får nestemann vil jeg nok kjøpe en kort lammeskinnspose til bagen, for den regulerer tempen bedre. Gutten min ble litt svett i easygrow posen av og til når det vat rundt 0 grader eller oppover. Den posen er ren dun. Voksiposene og troller er med ull i bunn og dun på topp.

Så kjekt å se at det går bra med deg og jenta i magen :)
 
takk :)
nei ikke lett å velge mellom alt..men nå liker vi den minste vognen best :p hehe mange som har sagt at den er for liten..men tenker en bruker jo den i 5-6mnd så over til sportsdelen likevel :)
 
har tenkt å kjøpe emmajunga citycross vogn, lurte på om det er noen med erfaring av vognposer til den vognen? som passer perfekt ;) siden denne vognen er litt mindre i størrelse enn andre vogner
jeg har termin i slutten av okt, så må være en som kan brukes på vinterstid og


Vi hadde City Cross 2009-modell) til førstemann, som er vinterbaby, med Voksi Classic pose oppi. Funket helt supert, og vi var kjempefornøyd med den vogna og posen:) Skal bruke begge deler til lille i magen også:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
urban har vi og den funket kjempebra i vår citycross :)

ja den jeg og tenker på :)
er den mye større iforhold til vognen, står ikke noe om å lang den er på nettet..
kan jeg spørre hvor du kjøpte din?
sett på butikken vi var, der kostet den over 2000kr, men på flust.no koster den 1600.. litt pris forskjell rundt :)
 
ja den jeg og tenker på :)
er den mye større iforhold til vognen, står ikke noe om å lang den er på nettet..
kan jeg spørre hvor du kjøpte din?
sett på butikken vi var, der kostet den over 2000kr, men på flust.no koster den 1600.. litt pris forskjell rundt :)

Ja den funket vedlig fint. Bare brette litt med kanten.. huker ikke målene i farten..
jeg kjøpte på tilbud på barnas hus mener det var 1498,- men det var 2011 da ;)
men om man følger med så er det mye gode tilbud innimellom..
 
JEg har easygrow vognpose, dunpose.. Veldig fornøyd :)
 
vi brukte bare bilstolposen sist vinter da vesla var så lita, syns det ble så mye pose på ett lite barn, vi hadde også saueskinn under og stormtrekk over. Voksi move tror jeg den het. Nå til vinteren har vi en eldre type voksipose som vesla har arvet fra søskenbarnet sitt :)
 
Back
Topp