Vognpose

er merker sånn at man kan klippe hull til seler på voksiposene :) om jeg ikke husker helt feil.. Må gå å sjekke etterpå ;p
Det er ikke sånne vanlige Voksi jeg har, de heter Vanvikposen. Det er ikke laget for å klippe hull i de :(
 
Da har jeg bedt mannen om å kjøpe en sånn troller Iglo, jeg synes den var veldig fin :) Og rimeligere enn mange andre.
Trenger strengt tatt ikke vognpose så mye til vanlig, på vinterstid fungerer ikke kroppen så mye så blir ikke så lange turer utendørs.
Det blir mer når pulken på hytta kommer frem, og det er bare en halvtime hver vei. Så er det ullklær og pledd og skinn i tillegg, skulle tro det holder, er sjelden verre enn -5/-10 uansett :p
 
Trenger man virkelig egen bilstolpose? Ser for meg at bilen er relativt varm, og hvis babyen er godt kledd? Og så pose i vogna når det er kaldt? Har sett at de selger lammeskinn til bilstol, kan ikke det funke like bra? Syns det er så mye å tenke på!
 
Trenger man virkelig egen bilstolpose? Ser for meg at bilen er relativt varm, og hvis babyen er godt kledd? Og så pose i vogna når det er kaldt? Har sett at de selger lammeskinn til bilstol, kan ikke det funke like bra? Syns det er så mye å tenke på!
Anbefaler deg og kjøpe bilstolpose faktisk. Da slipper du og kle på babyen så mye når du skal bære inn og ut av bilen. Brukte bare vanlige klær og lue. Og når det ble varmt i bilen, åpnet vi bare glidelåsen :) Dessuten sitter selene mye bedre på under en eventuelt ulykke, fordi selene kommer inntil kroppen, og ikke utenpå alle de tykke klærne :) Vi brukte vår hele høsten og vinteren, og kommer absolutt til å bruke den denne gangen også!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Trenger man virkelig egen bilstolpose? Ser for meg at bilen er relativt varm, og hvis babyen er godt kledd? Og så pose i vogna når det er kaldt? Har sett at de selger lammeskinn til bilstol, kan ikke det funke like bra? Syns det er så mye å tenke på!
Vi kjøpte ikke bilstolpose og det er jeg glad for. Gutten vår ble veldig varm i setet og en pose hadde blitt for mye. Vi tok jo alltid setet med inn og pakket heller et ullteppe godt rundt han etter at vi hadde festet selene. Var det veldig kaldt varmet vi bilen opp på forhånd også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har egentlig en hjemmelaget sauefellspose, men da storebror skulle begynne i bhg valgte jeg p kjøpe denne:
https://www.flust.no/barn-og-baby/barnevogn/vognposer/easygrow-hood-dunpose/
Vi har såvidt brukt den litt og er super fornøyd. Og de i bhg skrøyt såå mye av den. De fortalte at nesten alle hadde forskjellige poser, alt fra voksi urban og alle de andre "vanlige", gode de også, men vår pose var den som regulerte tempraturen best og på de kalde dagene lå han vist i bare lue, fleecegenser og strømpebukse. Nå som storebror er ferdig med å sove dupp kommer vi til å bruke den som bilstolpose til lillemor siden det går av å korte den inn:)
Må bare skryte av den posen:p har foresten kommet veldig godt ut i test av tv2 hjelper deg også;-)
Verdt å ta en titt i allefall:)
 
Jeg har ikke kjøpt bilstolpose. Tenker det holder med ull/yttertøy og evt teppe oppå. Men ser jo at det er enkelt å bare ta på lue og putte babyen i en pose :p kanskje det er noe vi kommer til å vurdere etter hvert. :)
 
Jeg har ikke kjøpt bilstolpose. Tenker det holder med ull/yttertøy og evt teppe oppå. Men ser jo at det er enkelt å bare ta på lue og putte babyen i en pose :p kanskje det er noe vi kommer til å vurdere etter hvert. :)

Må huske at babyen ikke skal ha på seg så mye klær under bilselen da :) Bare oppå.
 
Må huske at babyen ikke skal ha på seg så mye klær under bilselen da :) Bare oppå.
Ja derfor jeg tenker ull og evt teppe oppå. Om han har ull bukse/jakke eller en voksipose under seg blir vel omtrent det samme i tykkelse...
 
Bare tenkte siden du skrev yttertøy :) Kanskje jeg bare misforstod hva du mente.
 
Jeg trodde jeg hadde spurt, men er det noen som kan anbefale en pose uten dun? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp