Vognpose

*englefjes*

Forumet er livet
Skal dere ha vognpose til marsbarna? Vi har vognpose liggende, men har faktisk ikke funnet den frem til mageboeren. Her på østlandet er det jo ikke spesielt kaldt, så har tenkt at det holder med saueskinn, dyne og trekket på bagen.
 
Hva tenker dere?
 
Vi har et par arve-voksiposer liggende, men blir å vente med å bruke vognpose til høsten igjen. Holder som du sier med soveskinn, dyne og trekk. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har kjøpt pose i lammeskinn, men tar nok av overdelen og bruker bare underdelen tenker jeg. På kalde dager er det jo ok å ha muligheten til å ta på :) ellers kjøpte jeg lengste typen, så den varer nok neste vinter også :) var på tilbud nå :)
 
Har voksi urban og lammeskinn i vogna.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Har en Voksipose som i alle fall ligger lett tilgjengelig. Her varierer temperaturene fra 3 til 10 grader om dagen, så den skal nok brukes på de kaldeste dagene.
 
Har RisaRosa-pose, og kommer til å ta ut dundyna i den når det blir varmt nok til det. Synes det er mye greiere med pose enn dyne :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg har sydd vognpose selv som jeg skal bruke. Den er ikke like tykk som voksipose som gjør at jeg kan bruke den vår- høst- vinter :)
 
Har en lammeskinnspose som vi nok kommer til å bruke en stund fremover. Synes det er lunere og bedre enn dyne. Så tar vi bare på mindre klær nedi.
 
Hva har barna på oppe i posen?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva har barna på oppe i posen?


Sent from my iPhone using BV Forum

Så lenge mine har vært så små at de har ligget i bag har de bare hatt på ullundertøy, ulljakke, votter og lue ( født i januar og februar) Da har de vært varme og gode :) da de var litt eldre og mer nysgjerrig, hadde de på to lag ull hele veien. F eks ullundertøy innerst og litt tykkere ull utenpå, f eks ullfleecedress fra nøstebarn eller joha. Også lue da :)

Men tror det hadde blitt litt varmt nå, i alle fall om et par uker da jeg har termin... Så da satser jeg heller på ulljakke og dyne.
 
Bra, jeg har en nøstebarndress. Er ikke så veldig kaldt her, men veldig kald vind!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi har easy grow dunpose i vogna. Bor på Helgeland, været er mildt. Ikke hatt snø siden 1 des. :)


Mh
 
Vi var akkurat ute nå og hadde lammeskinn i bunn, dyne og nøstebarn teppe over. Vesla hadde på seg body, sparkebukse, ulljakke, ullbukse, votter og lue.


Herman 05.10.2011 ♥️
Thea 03.03.2014 ♥️
 
Har både voksi city, classic og urban så her e d godt utvalg i vognposa:) rulleres litt mellom storebror også da..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min har ullbody, ullstrømpebukse, ullsokker, lue og votter oppi posen. God og varm:)


Mh
Takk, da har jeg en pekepinn påmhva de bør ha på seg :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Takk, da har jeg en pekepinn påmhva de bør ha på seg :)


Sent from my iPad using BV Forum
Du må å se an baby'n.
Noen har kalde barn og trenger mer klær og noen har veldig varme barn og trenger lite klær i posen.
Det som er rett for noen trenger ikke være rett for dere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du må å se an baby'n.
Noen har kalde barn og trenger mer klær og noen har veldig varme barn og trenger lite klær i posen.
Det som er rett for noen trenger ikke være rett for dere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, sier du det.
Akkurat det hadde jeg faktisk ikke klart å tenke ut selv :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp