Vognpose

Har kjøpt voksi urban. Har voksi classic fra før, men syns den er litt stor. Urban er mer nett, med ull under og dun oppå.
Har voksi move til bilstolen.


Gutt født 09
Baby sept 13
 
jeg har dun <3 kjempe fornøyd. den vi har er det åpning til seler i slik at vi kan bruke den i sportsdelen også. også kan vi bytte hele fronten på den slik at den kan brukes sommer som vinter :)
 
Voksi classic fordi vi arver den :)
 
Bestemor sin hjemmelagde saueskinnspose :) men det blir ikke før vi tar ut bagen, da den er stor og god :) fram til da blir det saueull i bunnen, og dundyne over der igjen :)
 
Noen tips til sovepose som ikke blir så stor i baggen på vogna? disse små er jo bare rundt 3mnd til jul :p
 
Noen tips til sovepose som ikke blir så stor i baggen på vogna? disse små er jo bare rundt 3mnd til jul :p
Ja, den jeg har er perfekt i bagen, den er akkurat like stor som bagen og i dun så den tar ikke mye plass.. men finner ikke noe merkelapp på den så vet ikke hva den heter. Den er vertall kjøpt på babykos til en bebekonfort vogn... skal prøve å google fram en link
 
Vi har en ullpose som har gått i arv, og i tillegg tenker jeg å sy en egen vognpose :)
 
Ja, den jeg har er perfekt i bagen, den er akkurat like stor som bagen og i dun så den tar ikke mye plass.. men finner ikke noe merkelapp på den så vet ikke hva den heter. Den er vertall kjøpt på babykos til en bebekonfort vogn... skal prøve å google fram en link
Det hadde vært veldig fint om du fant :)
 
men ser her at denne posen bare har hull for 3.punktssele.. min har for 5 og er uten de merkene.. hmm
 
Noen tips til sovepose som ikke blir så stor i baggen på vogna? disse små er jo bare rundt 3mnd til jul :p
Voksi urban eller city, de de nette og følger med forlengerstykke slik at de kan bruker til ca 6 år :)


Gutt født 09
Baby sept 13
 
Her er den :D :D FAnt den!!
http://biteringen.no/produkter2/vognposer/dun/tilbud-aro-artlander-dunpose/
Anbefaler den på det aller sterkeste det er faktisk det kjøpet jeg er mest fornøyd med! Har brukt den i bilstol, bag, sportsdel, og som sovepose på lavotur!! Også kan du som sakt bytte fremdelen og bruke den hele året. 5 tommler opp!!

Den var fin! Har i grunnen planlagt en pose med glidelås foran- erfaring fra bhg når barna blir større at de med glidelås på siden er vanskeligere å få igjen enn den med bare en glidelås foran... Men første vinteren trenger jeg jo bare en minipose:)
 
Den var fin! Har i grunnen planlagt en pose med glidelås foran- erfaring fra bhg når barna blir større at de med glidelås på siden er vanskeligere å få igjen enn den med bare en glidelås foran... Men første vinteren trenger jeg jo bare en minipose:)
Åja... det har jeg ikke tenkt på.. Ikke hatt noe problemer med det her vertfall.
 
Har en lammeskinnspose og en voksipose.. Lammeskinnsposen er så kort så den ble ikke brukt så lenge.. Derfor kjøpte jeg voksipose med forlenger ;)
 
Back
Topp