Vognpose

CharlotteHard

Flørter med forumet
Hej tjejer!

Jag har köpt en TFK Joggster III 12" facelift vogn, och lurar lite på vognposer...

Är det någon som har samme vognen, och isf, vad använder du för slags vognpose?
Ellers, ni andre - vad ska ni använda? Och är det sån att de flesta poser passer till alla vogner?

Tar mer än gärna emot erfaringer och tips!

Hei, jeg skal kjøpe tfk joggster twist, har bestilt Vognpose fra http://www.0-4.no der hadde de tilbud på wallaboo Vognpose, har simo Vognpose fra før.

Jeg skal ha Easygrow, det er den av de 5 posene jeg har hatt som jeg har likt best. Tykk og god og veldig lett å få lun :) jeg har forøvrig prøvd Odenwalder ( veldig slapp og følte det var lite dun i den), Voksi classic ( tungvint og veldig tung i vekt, tenker at den må føles tung å ha over seg), 7 AM ( litt lite lun og veldig bred, ikke like varm som de andre) Kaizer lanmedkinnspose ( egentlig ganske fornøyd med denne, men lite lun rundt hodet).

Har også kjøpt TFK Joggster twist og skal kjøpe Voksi Urban dunpose som er best i test! :)

Her har jeg brukt lammeskinn, dyne og teppe i bagen med de andre to og kommer til å gjøre det denne gangen også. Så blir det pose i sportsvognen :)

Back
Topp