Vognpose

lillys

Blir kjent med forumet
Hva slags vognpose skal dere kjøpe/har dere kjøpt?

Jeg har aldri hatt dette før og er i tvil. Synes det er så mye å velge mellom. Kan noen av disse posene også brukes i bilsetet? 
 
Jeg har Odenwalder dunpose. De er litt dyre, men veldig gode og varme når det er kaldt ute! :) De kan brukes i bilstolen også :)
 
Er et tilbud på barnashus nå, kjøp vogn til over 5000kr - få med voksi urban eller voksi classic pose, tenkte je skulle benytte meg av dette. Etter å hørt meg litt rundt, anbefaler de fleste urban posen. Skal også bruke en ull-pose som jeg selv lå i :)
 
Jeg synes ullpose ser så deilig ut (og naturlig ut). Men ser mange velger voksi pose nå. Det er jo en stor verden og orientere seg i "der ute". 
 
Jeg skal bruke en lammeullspose som både jeg og søsteren min brukte da vi var babyer, begge født midt på vinteren og ifølge mamma er den super. Mer enn det vet jeg ikke, for vi har ikke bil og dermed blir ikke bilseteaspektet så viktig i første omgang. 
 
Her blir det Voksi Urban eller Troller Iglo, da det var disse to ble best i test og som ikke brant opp etter 3sek :p
 
vi har en voksi urban etter førstemann, kjempefornøyd med den for østlandsklima hvertfall!!...

ull i laget man ligger på og er vel dun i det laget som er over som dyne...pluss at man får med to forskjellige lengder som enkelt byttes på når babyen vokser til litt...brukte vel den korte delen første vinter og den lange delen i fjor..oppi der har han hvertfall hatt det fint og passe varmt ute i all slags vær!!.. :)
 
Back
Topp