Vognpose :)

sjukesøster

Forumet er livet
Fin pose ja. synd prisen var så stiv

Kjempe nydelige :D sparte linken ;)

Får strikke og sy selv!! ;) Men det værste er vel at du nesten kommer opp i den prisen allikevel.. koster endel med materiale..

Den var HELT nydelig altså!! Men hvis jeg skal ha sånn, kommer jeg til å lage selv.. Laget voksipose til jenta mi også.

NYYYYDELIG!
Tenk deg den posen i en sånn der Simo Classic, DET hadde vært fint det!

den var helt fantastisk fin!! Men hvor stor er den når den er 80 cm? Hvor lenge kan den brukes tror dere?

æ har sydd masse voksi posa, å e vældi førnøyd me dæm... har åsså gitt bort nån sånne, å di har vært meget godt mottatt.... å ikkje træng di å koste så mye å lage.... dyna inni den første æ laga kosta faktisk ikkje meir enn 75 kr på salg på jysk, å den e SUPER varm.... æ elske den posen ;)

den var fin

en ny vognpose koster fort litt den og og tror absolutt ikke den som har laget den har kjempefortjeneste på den

Synes den var fin, men ikke så fin til den prisen. 

Åh den var jo superfin! Men altfor stiv i prisen ja.. Jeg har fått ei venninne til å sy lammeskinnspose til meg jeg. Hun har et prosjekt på gang, og bruker gamle jakker og kåper! :-) Blir spennende! :-)

åh gosj! Vi betalte knappe 2000 for voksiposen til Max som har fulgt ham ifra fødsel til nå, da forlengelse følger med... syns ikke denne virket verdt pengene, selv om den utvilsomt var fancy! 

Synes den var nydeligMen litt dyr..

Back
Topp