Vognpose...

Medusa_83

Forumet er livet
Jadda... Har sikkert vært spurt om dette hundre ganger her, men jeg har liksom ikke tatt det til meg før[8D] Såh... Hvordan kan man på enklest mulig måte lage en vognpose av en IKEA-dyne? Tenkte jeg skulle få mamma til å sy den, og siden hun ikke akkurat syr hver dag (og jeg ALDRI har gjort det), må det være rimelig enkelt[;)]

Kan noen hjelpe en syidiot???

Du finner en tråd med mange forskjellige oppskrifter på hobby-forumet. Ligger under viktigste tråder[;)]

Om du kikker igjennom tråden så finner du mange forklaringer på masse forskjellig... [;)] Og bare spør om noe er uklart. Jeg har sydd mange. Selv om du skal ha den i bag så kan du gjerne lage den stor likevel, den er lett å tilpasse i bagen![;)]

Kan putte på noen mål på bilde om du vil? Jeg lager de 2 meter lange, da varer de så lenge de sover i vogn[;)]

Åå.. Kansje jeg skal gå mamma til åsy en og. Hvor kjøper dere stoff henne?

Jeg bestiller/kjøper stoff på Stoff og stil. Poplin utenpå og polarfleece inni. Blir deeeeilig og mykt!!![:D]
Der kan en også bestille billige glidelåser, snorer og snorstoppere!![;)]
Men du kan også bruke dynetrekk, flanell, fleeceteppe osv.

Kansje disse to fargene her. [:D] Må smiske med mamma [:D]

ORIGINAL: Lene1986

De pingvinene er søøte!![:D] vil du ikke ha ROSA????[8D][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Pingvinene skal liksom være rosa [8D] Står vertfall det på stoffet

Pingvinene skal liksom være rosa [8D] Står vertfall det på stoffet

Åja, hehe.. Mari har lys grå utenpå og lys rosa inni, det ble veeeldig fint!![:D]
Syns jeg så det stoffet med lys rosa, pingvinene altså..

Du finner en tråd med mange forskjellige oppskrifter på hobby-forumet. Ligger under viktigste tråder[;)]

Om du kikker igjennom tråden så finner du mange forklaringer på masse forskjellig... [;)] Og bare spør om noe er uklart. Jeg har sydd mange. Selv om du skal ha den i bag så kan du gjerne lage den stor likevel, den er lett å tilpasse i bagen![;)]

Kan putte på noen mål på bilde om du vil? Jeg lager de 2 meter lange, da varer de så lenge de sover i vogn[;)]

Ahaaaa... Takk! Jeg visste ikke hvor jeg skulle begynne å lete der inne, men da er jo det greit (skal bare vente til litt mer kristelig tid på døgnet før jeg begynner med sånt[;)]). Og så kommer jeg garantert til å spørre når jeg lurer på noe.

Og, ja takk, mål høres bra ut[:D]

ORIGINAL: Medusa_83

Ahaaaa... Takk! Jeg visste ikke hvor jeg skulle begynne å lete der inne, men da er jo det greit (skal bare vente til litt mer kristelig tid på døgnet før jeg begynner med sånt[;)]). Og så kommer jeg garantert til å spørre når jeg lurer på noe.

Og, ja takk, mål høres bra ut[:D]

Skal prøve på det i kveld!![:D] Den er i utgangspunktet 2meter lang da. Så du må ha 2 meter innerstoff og 2 meter ytterstoff![;)] Glidelås på 75cm og 35cm og snor og snorstoppere.

Back
Topp