Vognpose??

littleM

Glad i forumet
Ka har deke i vogne no som våren nermer seg? I dag hadde vesla ein vindtett jakke og flispledd. Men lurer på om eg skulle kjøpt ein sommerpose, dei selge vel da ein plass?

I dag har vi hatt 14 grader og sol, så vi har vært ute i heile dag, elsker bare dette været. Og i morgen skal vi å sjå på nevøen min spille fotballcup. Han ringte i dag "Tante Helene, du må komma å sjå på meg i moro for eg skal bruka dine fotballsko" Han e så sjønn atte [:)].

Vi bruker fortsatt voksi urban posen, vi [8|] fortsatt kaldt her oppe, da. spesielt kald vind, usj! Får heller bare åpne og lufte litt om det blir for gale, tenker jeg. Men hva vi skal bruke etterhvert, det aner jeg ikke. Mamma skal kanskje sy en pose av fleecepledd.

Heerlige tantegutten, da! tenker det blir stas for ham og få tante med i heiagjengen! [:D]

Noen dager bruker vi dunposen, men da har jo ikke så mye tøy på seg (vanlig innetøy pluss lue og tynn jakke. Andre dager har ho bare hatt på seg dyne, men da har ho hatt mer tøy på seg under. Da har jeg og tullet et teppe litt sånn rundt dyna så ho ikke skal klare og sparke den av seg.

Bruker dyne jeg, eller fleeceposen(hjemmelaget voksi som jeg kjøpte av ei her inne).[:)]

Tok vekk lammeskinnsposen i går og har nå dyne i vogna og hvis det blåser så
tar jeg og ullpledd opp på.

Jeg har syd meg en vårpose av fleece

bruker voksi urban når det er mye vind og slikt, ellers går det i dyne her. Han sitter da på et fleecepledd eller et ullpledd.

Bruker bare dyne her gitt... [:)]

Har nettopp kjøpt en careena sommerpose. den er det fleece inni:) Snuppa var akuratt passelig varm[;)]

Har nettopp sydd ny pose til snuppa. Med ett lag dyne. Hun er akkurat passe varm[:)]

jeg har buggy snuggle og er kjempefornøyd med den[:D]

Skal bytte til vårpose eller til ein heimesydd fleecepose no tenkte eg, er så klumpete med denne voksien at det skal bli digg![:)]

Vi bruker Voksi urban posen enda, er ikke så varmt her..Idag snør det faen meg!!
Men blir vel etterhvert dyne og lappeteppet i ull [:D]

ORIGINAL: Melamin og to små

Bruker bare dyne/ullteppe vi, holder seg god og varm[:)]

samme her

bruker i tillegg lammeskinn som han ligger på.

Back
Topp