Vognpose

Flo87

Elsker forumet
Svigermor ringte nettopp og hadde sett tilbud på vognposer på barnas hus, og ville gjerne kjøpe dette i gave til lillegutten i magen. Er altså Odenwalder poser det er tilbud på og Voksi Urban.
Hvilken av de to ville du valgt, og hvorfor?
Har tfk joggster twist vogn, tror begge to skal ta seg godt ut oppi der, uten at jeg vet det sikkert... Ble så usikker på hvilken jeg skal si vi ønsker oss mest

jeg har odenwalder, og er kjempefornøyd med den! ikke noe å klage på, god og varm og god plass i..

men neste gang har jeg lyst til å prøve voksi urban.. den er det ull i bunnen på.. tror de er veldig gode begge to, smak og behag eller no sånt[:)]

ORIGINAL: CaKa*

Jeg hadde veldig lyst på voksi urban siden man kan dele den helt, ta av toppen ved behov liksom. vet ikke helt hvoran den andre er jeg..

Dette er den andre typen . Odenwalderen [:)]

odenwalderen kom egenetlig ganske dårlig ut i test en stund etter jeg fikk snuppa mi, men de har jo sikkert fikset på det.. hehe.. jeg er ikke så glad i de knytte voksiene, men vet ikke hva den du snakker om er:p Voki er vertfall varme og go, snuppa har det i barnehagen.

ORIGINAL: Rutla

odenwalderen kom egenetlig ganske dårlig ut i test en stund etter jeg fikk snuppa mi, men de har jo sikkert fikset på det.. hehe.. jeg er ikke så glad i de knytte voksiene, men vet ikke hva den du snakker om er:p Voki er vertfall varme og go, snuppa har det i barnehagen.

Dette er den andre vognposen det er snakk om [:D] Voksi Urban

ja, det var fordi den er lett antennelig.. blir fyrt opp på null komma niks.
men oddsen for at noen står med røyken nedi vogna eller lignende er ikke så stor, så det bryr jeg meg fint lite om[:)]
bortsett fra det så var kom den veldig godt ut.

ORIGINAL: Loo

ja, det var fordi den er lett antennelig.. blir fyrt opp på null komma niks.
men oddsen for at noen står med røyken nedi vogna eller lignende er ikke så stor, så det bryr jeg meg fint lite om[:)]
bortsett fra det så var kom den veldig godt ut.

Det samme tenker vi. Hadde vært noe annet om vi hadde røyka ja, men her skal røyk holdes langt unna barnevogna uansett. Eneste er at man kanskje bør være litt ekstra påpasselig dersom man er i nærheten av bål osv...

ja det var noe med den brannen, men trodde det var noe med varmen og, men kanskje jeg husker feil:9 og som dere sier så er det liten sjangs for at det faktisk tar fyr. søstreren min har den også, tror hun er fornøyd.

selv tror jeg faktisk jeg hadde valgt voksi sin:)

Vi valgte voksi urban pga av at den kan åpnes på begge sider, undersøkte litt på nett og da var det mange som var missfornøyd med de posene som var glidelås i midten på siden den hadde en tendens til å legge seg nedi fjeset på ungen. Også har voksien ull underlag og kom best ut i test [:)]

Jag har samme vogn som deg, har kjøpt odenwalder eller hva den heter. Grunnen til jeg valgte den er at jeg har ei venninne som har hatt begge Oder.. og Voksi, erfaringa hun har er at den Odenwalder er mye letter å dandere og plassere i vogna hvis du skjønner hva jeg mener:P men, det er jo ikke en ekstremt god grunn, men når jeg kjente på de to i butikken, så skjønte jeg hva hun mente.. hehe[:D] Det er vel egentlig hipp som happ mellom de to, så var en sånn "tulleting" som avgjorde for meg:)

Jeg ville valgt Voksiposen, ikke den andre. Rett og slett på grunn av den testen. Tør ikke ha en pose som er så lett antennelig!

Jeg har Odenwalder og er strålende fornøyd. Hadde den i min TFK til storesøster.
Tror ikke det er samme mulighet til å snøre sammen posen oppe på Voksi. At den er litt mer åpen liksom...

ORIGINAL: Frø*ken

Jeg har Odenwalder og er strålende fornøyd. Hadde den i min TFK til storesøster.
Tror ikke det er samme mulighet til å snøre sammen posen oppe på Voksi. At den er litt mer åpen liksom...

Stemmer, det sa venninna mi også:)

Ser det er mange ulike meninger her ja [8D] Spørs om jeg reiser en tur på barnas hus og prøver de ulike posene oppi vogna for å se hvordan de ligger oppi der. Tenker uansett etterhvert at vi må ha en Voksi Classic til barnehage pose også, så denne posen her blir mest til hjemmebruk...

Jeg har Voksi Urban og er superfornøyd! Den har ull i bunnen og det har ikke Odenwalder....
Den er også genial fordi du kan ta av hele toppen og det følger med en ekstra og mye lengre topp når barnet blir større. Du kan bruke Voksi Urban mye lenger.

Men du kan jo bare gå inn her og lese hvis du vil:

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/vognposer/voksi-urban.html

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/vognposer/odenwalder-dunpose.html

Nå har jeg en slik "gammeldags" voksi, classic, og den som du har funnet med bamse inni. Jeg syns helt ærlig at Oldenwalderen er super!! Den regulerer faktisk varmen ganske godt, og perfekt til senhøst, vinter og vårbruk. Voksiposen jeg har, har svigermor sydd en sommerdyne til å ha inni, så der kan vi faktisk bytte, hvilket er veldig hendig.. Så slik sett kan jeg bruke voksiposen hele året, men syns igrunnen Oledwalderen tar seg bedre ut i vogna[8D]

Jeg skal ha en voksi urban.
Jobber i barnehage, å de som har voksipose holder seg god og varm selv i mange minusgrader [:)]
Det som er så kjekt med voksi urban er at du kan "bygge" på den slik at barna har den lengre også [:)]

Back
Topp