Veldig fornøyd med easygrow nature
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne, har også reflex lun og den er meget varm, så jeg har kun kledd på en ekstra genser for å beskytte hender om de kommer opp. Syns den er mye varmere og "omslutter" barnet mer enn voksi urban f.eks. Tror den har endret navn til Yngri Lun hos barnas hus nå.Vi hadde reflex lun vognpose til storesøstera, og var veldig fornøyd med den! Så blir nok gjenbruk til lillesøster. Eneste var at vi nesten aldri fikk bruk for de fine strikka ullklærne, for vognposen var såpass varm at det som regel holdt med body og strømpebukse, selv på vinteren
Signerer denne, har også reflex lun og den er meget varm, så jeg har kun kledd på en ekstra genser for å beskytte hender om de kommer opp. Syns den er mye varmere og "omslutter" barnet mer enn voksi urban f.eks. Tror den har endret navn til Yngri Lun hos barnas hus nå.
Jeg har en voksi urban med glidelås i sidene og en Reflex/Yngri Lun med glidelås på midten. Jeg har helt ærlig aldri tenkt på at det ene var mer praktisk enn det andre og har brukt begge posene til 2 barn. Det eneste jeg kan komme på er at stormtrekket på Emmaljunga vogna vår har glidelås på midten, men jeg har egentlig aldri tenkt over at det er noe problem med glidelås i siden uansettHei! Vi har sett på voksi urban siden den har fått så gode anbefalinger - samtidig ser vi at flere sier den er upraktisk pga glidelås i sidene.. sikkert dumt spørsmål, men hvorfor er det upraktisk?![]()
Jeg synes glidelås på siden først har blitt et «problem» når de er over på ergonomisk sportsdel. Da kan den være noe mer utfordrende å lukke pga tranghet og brett rundt sete/rompa. I tillegg er det noe enklere å regulere temperatur ved overgangsvær/skiftende vær om man har glidelås midt på (gjelder uansett del). Det er det eneste upraktiske jeg kan se, men ikke noe jeg hadde latt ha noe avgjørende å si for valg av vognposeHei! Vi har sett på voksi urban siden den har fått så gode anbefalinger - samtidig ser vi at flere sier den er upraktisk pga glidelås i sidene.. sikkert dumt spørsmål, men hvorfor er det upraktisk?![]()