Vognpose (vinter)

Kicks

Gift med forumet
Brukt dyte hittil, så høyst på tide å kjøpe vognposer til jentene nå!

Jeg klarer ikke bestemme meg.. Easygrow eller Voksi?
Hvilken er best for vinteren?

Voksi city har vi vært veldig fornøyd med :)

Jeg har en bozz saueskinndpose. God og varm! Men kommer til å kjøpe easygrow nature når jeg finner den til en grei pris :)

Vi har voksi active, den er fremdeles for varm, selv om det er -5 ute. Bruker Easygrow mini foreløpig, den er vi veldig fornøyd med! Er også bilstolpose :)

Har kjøpt Easygrow Nord (ny versjon av Nature) a meget fornøyd! Har Mini i bilstolen.

Hadde Voksi Urban til de to andre, og hadde problemer med glidelåsen på den den gang da.

Last edited:
Voksi Urban. Riiiikelig varm. Og bonus med stor forlengar-del.

Vi har arvet en easygrow pose fra søsteren til bonus . Kun brukt til bhgsoving ifjor vinter .. Aner dessverre ikke hva den heter utover merke:p men jeg er så langt veldig fornøyd med den. Mini er en varmeovn, og den posen vi har nå er lun og varm nok til at jeg ikke behøver å kle på han noe annet enn dagens antrekk (bukse, body og sokker), lue og votter:) Bruker vi ulltøy på han blir han klissvåt av svette..

Har voksi urban, men har litt lyst på easygrow nature/nord. I tester kommer easygrow litt bedre ut, da den er lunere rundt ansiktet. Men Voksi funker bra, så får se:)

Har kjøpt Easygrow Nord (ny versjon av Nature) a meget fornøyd! Har Mini i bilstolen.

Hadde Voksi Urban til de to andre, og hadde problemer med glidelåsen på den den gang da.
Lik erfaring. Ødelagt glidelås på Voksi Urban. Og vi har easygrow nord i vogna og mini i bilstolen:-)

Back
Topp